News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-01-07 Hervannan Sanomat: Maahanmuutosta on tullut itsetarkoitus

Started by kirov, 08.01.2009, 22:25:23

Previous topic - Next topic

reino

Aina kun on siinä Hervannan hyppyrin nokalla, tulee sellainen bon voyage -fiilis!

Mutta sehän on jopa itse Hervannan Halla-aho, Heikki Luoto!

Huomioikaa myös kukkaistyttö sivulla 7.

Selviskö muuten missään vaiheessa, että minkä takia / kenen toimesta tää ketju oli poistettu / poistunut?

Zngr

Quote from: reino on 08.01.2009, 22:33:28
Huomioikaa myös kukkaistyttö sivulla 7.

Minun näköislehdessä se oli kyllä sivulla 9, ja olin hetken erittäin pahoilla mielin kun luulin etten näekään kukkaistyttöä sillä sivulla 7 oli vain erittäin tylsiä kuvia. Mutta onneksi käänsin vielä sivua ja siellä oli tyttö :)

Mutta mihinköhän se ensimmäinen ketju mahtoi tosiaan kadota???
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Zngr

Quote from: kirov on 08.01.2009, 22:40:37
Ei minun tyyppiäni. Olisi yhtä hyvin voinut olla monikulttuurinen kukkaistyttö.

Uskoisin, ettei tuo tyttö ole kuitenkaan tiettyjen tahojen mielestä varsinaisesti monikulttuurinen ;)
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

reino

Quote from: kirov on 08.01.2009, 22:41:30
Quote from: Zngr on 08.01.2009, 22:40:16
Mutta mihinköhän se ensimmäinen ketju mahtoi tosiaan kadota???

Saatoin ehkä poistaa sen itse vahingossa.  :-[

Tämän päivän vääntöihin mitenkään liittymättä  ;D ilmoitettakoon, että käyttöoikeuksia on tänä iltana (tämän asian johdosta) muutettu niin, että käyttäjä ei enää voi poistaa itse aloittamaansa ketjua (ja kaikkia siihen tulleita kommentteja) edes vahingossakaan.

Mutta kuka pisti tämän ketjun lukkoon? Lagittaako foorumi vai pelleileekö ylläpito? Nyt jätkät vähän ryhtiä!! ;D

Roope

Niin ne ketjut vaan katoilevat. Hyvä että ketjun poistaminen nyt estetty, ettei tarvitse kopioida omia ja vieraiden viestejä talteen.

Tässä uusintana ne pari selventävää linkkiä Tampereen vasemmistovaltuutettujen ja perussuomalaisten (ilmeisen yksipuoleisesta) kahinasta.

http://mediaseuranta.blogspot.com/2008/12/aamulehti-perussuomalaiset-repivt.html
http://mediaseuranta.blogspot.com/2008/12/vasemmistoliiton-valtuutetut.html
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset