News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-04-15 Halla-aho: Suomi on turvapaikanhakijoiden supervalta

Started by Aksiooma, 15.04.2016, 19:05:09

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Quote from: Phantasticum on 16.04.2016, 14:01:04
Quote from: Eino P. Keravalta on 16.04.2016, 09:33:39
Bussin suunta oli siis muuttunut, mutta kuljettaja ei kertonut siitä mitään Halla-aholle, joka välillä ihmetteli outoja maisemia ja huuteli takaosasta kysymyksiä kuskin suuntaan. Jos Jussi nyt tajuaisi tilanteen, hän loikkaisi bussista ulos vaikka vauhdissa, etsisi toisen bussin, joka menee oikeaan määränpäähän tai jos sellaista ei löydy, perustaisi vaikka oman bussilinjan.

Hieno vertauskuva, vaikka en ole muuten samaa mieltä. Joku loukkaantuu taas, jos sanon Halla-ahon ymmärtävän oikein hyvin missä mennään. Mielestäni Halla-aho ajaa nyt niillä kuuluisilla kaksilla rattailla tarjoamalla nuiville sopivin annoksin maahanmuuttokriittisiä lausuntoja ja olemalla silti mukana perspuolueen päätöksenteossa. Ehkä uskaltaisin jopa väittää, että hän on ollut mukana yhtenä pääideologina siinä, mitä perussuomalaisuus tällä hetkellä on. Tämä kaikki alkoi jo hyvissä ajoin ennen vaaleja, ja ECR-ryhmän valitseminen oli vain yksi rajapyykki suunnan kääntämisessä.

Halla-aho ei ole turhan naiivi eikä uskollinen koira vaan täysin tietoinen siitä, mikä perussuomalaisten suunnan on muuttanut. Se on Venäjä. Tämän ovat todenneet nyt selkeästi sekä Vesa-Matti Saarakkala että Timo Soini Halla-ahoa itseään unohtamatta. Tähän samaan tematiikkaan liittyvät myös TTIP, Ukraina, harmaa alue, äänestäkää vihreitä ja vasemmistoa, jos ei kelpaa, rupla, KGB, taktiikka, käsikirja pakolaisten tulo ei haittaa ynnä muut loikkaavat sammakot.

( Boldaus minun )

Asia voi toki hyvin olla noin.

Paitsi että Persujen suuntaa ei ole muuttanut Venäjä itse, vaan Venäjä-propaganda, jota Bilderberg, CIA, USA ja EU itse kylvävät.

Venäjä on joutunut edellämainittujen tahojen epäsuoran hyökkäyksen kohteeksi ja sen yritykset puolustautua on propagandassa luettu hyökkäyksiksi. Venäjää demonisoidaan, koska se on uhka bilderbergiläisamerikkalaisille maailmanpoliisi- ja fasistivaltiohaaveille.

Jussi & kump. on mennyt halpaan, kun ammattilaiset valehtelijat ovat lobanneet: musta on käännetty valkoiseksi ja päinvastoin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.