News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-08-12: Nykytahdilla 500 turvapaikkahakemusta viikossa

Started by guest12632, 12.08.2015, 19:42:52

Previous topic - Next topic

krauta

Quote from: Emo on 13.08.2015, 08:10:31
Koska persut tekevät hallituksessa vihervasurimokupolitiikkaa, olisi lopputulos Suomen kannalta sama vaikka hallituksessa olisivat vihervasurit.

Persut äänesti hallituksessa joka kerta taakanjakoa vastaan, sai kehitysapuun leikkausta, hallitusohjelmaan maininnan, ettei huoltosuhde saa huonontua maahanmuuton seurauksena... onko se vihervasemmistolaista pakolaispolitiikkaa? Mitä persujen pitäisi tehdä?
"In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act."
~George Orwell
"The problem is not that people are taxed too little, the problem is that government spends too much."
~Ronald Reagan

Emo

Quote from: krauta on 13.08.2015, 08:17:19
Koska persut tekevät hallituksessa vihervasurimokupolitiikkaa, olisi lopputulos Suomen kannalta sama vaikka hallituksessa olisivat vihervasurit.

Persut äänesti hallituksessa joka kerta taakanjakoa vastaan, sai kehitysapuun leikkausta, hallitusohjelmaan maininnan, ettei huoltosuhde saa huonontua maahanmuuton seurauksena... onko se vihervasemmistolaista pakolaispolitiikkaa? Mitä persujen pitäisi tehdä?

Persujen pitää tehdä TULOSTA, jos ei onnistu niin ULOS!
Minulle ei riitä, että persut saavat aikaiseksi mainintoja. Ei tunnu riittävän monelle muullekaan. Sen näkee vielä Soinikin, että ei riittänyt.

ArtturiE

Nyt olisi aika kansanliikkeelle ja marssimiselle pakoloistulvaa vastaan.  Mutta marssilla pitäisi olla vähintään 100 000 kansalaista, muuten se leimataan uusnatsien mellakaksi.  Taitaa jäädä haaveeksi anti-mokutus ja -mamutusmarssi.  Lasketaanko housut jo valmiiksi nilkkoihin ja käydään nelinkontin, koska sehän tässä lopulta on kohtalona.  Ei veronmaksajakaan kaikkea kestä.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

TheVanishedTerrorist

Quote from: Emo on 13.08.2015, 08:21:31

Minulle ei riitä, että persut saavat aikaiseksi mainintoja. Ei tunnu riittävän monelle muullekaan. Sen näkee vielä Soinikin, että ei riittänyt.
Olen samaa mieltä. Tästä tulee sellainen taakka että jeesuksen ristikin on pientä sen rinnalla.

Spesialisti

Suomen suurin yritys on Toimitilaa Vuokrataan Oy, ainakin toimistorakennusten ja teollisuushallien seinillä olevien kylttien perusteella. Suomeen änkeävät voimavarat, koneinssit ja taatelintallaajat voitaisiin majoittaa näihin tyhjän panttina seisoviin teollisen Suomen muistomerkkeihin.

Aimo Räkä

Eriävä mielipide jossain hallituksen pöytäkirjassa ei paljon lohduta kun maassa on kohta miljoona mamua: tummapintaisia muslimimiehiä ja mukana murhaajia, raiskaajia ja ISIS-taistelijoita.
sopimaton ja väärä

AaJii

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.08.2015, 08:06:49
Quote from: SerialSuicideBomber on 13.08.2015, 04:45:00
– Turvapaikanhakijoiden määrää Suomi ei päätä. Kustannukset tulevat, jos ovat tullakseen, keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen sanoo.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/798565/Hallitus+lupailee+turvapaikanhakijoille+lisarahaa

Tämä on korkeammassa kädessä
, toteaa taakkapappi.

Jaa, mä luulin että tässä jotain yhteiskuntasopimusta koitetaan saada aikaiseksi. Kaikkien pitäisi omalta osaltaan osallistua säästötalkoisiin ja kilpailukyvyn parantamiseen. Mutta näköjään on vielä sellaisiakin yhteiskunnan osa-alueita mitä ei säästötavoitteet koske.

Ovatko päättäjämme todella noin tyhmiä vai tienaako tällä joku valtion rahoja taskuunsa? Tätä on niin vaikea käsittää.

"Turvapaikanhakijoiden määrää Suomi ei päätä" sanoo Vanhanen. Mitä me tehdään rajavartiolaitoksella ja puolustusvoimilla jos tänne voi tulla kuka vaan?

Helppo olisi Putinin tämä maa miehittää. Sotilaille vaan mustat kasvomaalit naamaan ja tyylikkäät merkkivaatteet päälle ja sitten vaan kaverit lompsimaan rajan yli turvapaikkaa hakemaan.
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

John

Quote from: Axel Cardan on 13.08.2015, 08:49:05
Uskoin siihen, että federalistien kanssa on mahdotonta tehdä perussuomalaista politiikkaa nielemättä periaatteitaan mennen tullen ja palatessa.

Ja olin 100% oikeassa.

Paskapuhetta. Olet jopa myöntänyt minun olleen oikeassa PS:n hallitusratkaisusta 2011.

Kim Evil-666

Voisiko tuosta maahanmuutosta tehdä kansalaisaloitteen , vai onko sellainen jo kenties tehty ? Kyllä Persujen nyt pitää lyödä vahvasti kampoihin , tai uskottavuus menee kokonaan . Mamukriittinen siipi siellä Persuissa hohoi! Ottakaa nyt koppi tästä ja aikuisten oikeesti , yrittäkää edes!!
Jos ei huutoon vastata , niin vastaisuudessa jää kyllä äänestämättä.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Jaska-70

Kaikki ton on jo varmasti laskenut, mutta laitan nyt kun niin luku hirvittää 52 * 500 = 26000 hakemusta vuodessa !! Ja trendi on nouseva ?

Lumiukko Jeti

Persujen pitäisi vaatia hallitusohjelman noudattamista. On varmaan itsestään selvää että juuri tällä hetkellä huoltosuhde huonontuu koko ajan haittamaahanmuuton suuren määrän ja suuren kasvun takia. Jos hallitusohjelmaa ei noudateta niin PS:n pitää kaataa hallitus.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

TheVanishedTerrorist

Quote from: Jaska-70 on 13.08.2015, 10:06:43
Kaikki ton on jo varmasti laskenut, mutta laitan nyt kun niin luku hirvittää 52 * 500 = 26000 hakemusta vuodessa !! Ja trendi on nouseva ?
Mieti mitä se olis ilman PS hurjaa vastustusta ;)

AaJii

Totta kai trendi on nouseva. Miksi se ei olisi, jos asialle ei kerran tehdä muuta kuin järjestetään #meilläonunelma-tapahtumia, joissa toivotaan lisää tätä ihanuutta?

Nyt ihan ensisijaisesti pitäisi aloittaa rajatarkastukset Ruotsin välisellä rajalla. Laivaliikenteen osalta tarkastuspiste pitäisi olla mieluiten jo Ruotsin puolella.

Jos hallituksessa sisä- ja ulkoministeri ovat munattomia, niin eiköhän tämä kohta jo ala ollakin puolustusministeriön heiniä.
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

Bigot

Quote from: Lumiukko Jeti on 13.08.2015, 10:18:10

Persujen pitäisi vaatia hallitusohjelman noudattamista. On varmaan itsestään selvää että juuri tällä hetkellä huoltosuhde huonontuu koko ajan haittamaahanmuuton suuren määrän ja suuren kasvun takia. Jos hallitusohjelmaa ei noudateta niin PS:n pitää kaataa hallitus.

Hallitusohjelmassa tuskin täsmennettiin oliko kyse väestöllisestä vai taloudellisesta huoltosuhteesta? Väestöllinen nimittäin paranee, mitä enemmän maahan saadaan työIKÄISIÄ sotaurhoja, vaikkeivat työmaata koskaan näkisikään.

ArtturiE

Vuosittainen haittamaahanmuuton kasvuprosentti 25%?  Alakanttiin arvioiden....

Tämä tulijoiden määrähän on vain jäävuoren huippu. Miettikää tätä: VOKkien kustannukset, kotouttamisen kustannukset, maahanmuuton lisätyövoiman kulut, poliisin ja muiden viranomaisten tehtävien lisäkuormitus, kuntien kantaväestön palveluiden heikkeneminen kotouttamisen takia, asuntopula, asunnonvuokrien nousu vapailla markkinoilla, lisääntyvät erityisvaatimukset kulttuuriin ja uskontoon vedoten.....lista jatkuu ja Me MAKSAMME!
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM

Emo

Quote from: SerialSuicideBomber on 13.08.2015, 08:58:54

Olen samaa mieltä. Tästä tulee sellainen taakka että jeesuksen ristikin on pientä sen rinnalla.

No ei nyt sentään liioitella. Kyllä Jeesuksen kantama taakka oli raskain kaikista taakoista. Kaikkien koskaan eläneiden ja elävien ihmisten syntien rangaistus tuli Hänen päälleen Hänen kärsittäväkseen. Musuneekerointi on hyttysen ininää sen rinnalla, hauskaa oikeastaan jos näin rinnastamme.

Emo

Quote from: John on 13.08.2015, 09:48:31
Quote from: Axel Cardan on 13.08.2015, 08:49:05
Uskoin siihen, että federalistien kanssa on mahdotonta tehdä perussuomalaista politiikkaa nielemättä periaatteitaan mennen tullen ja palatessa.

Ja olin 100% oikeassa.

Paskapuhetta. Olet jopa myöntänyt minun olleen oikeassa PS:n hallitusratkaisusta 2011.

Se olikin oikea ratkaisu minkä Soini teki vuonna 2011, jättäen perseet oppositioon. Nyt perseet ovat hallituksessa, ja se on virhe joka maksaa pitkän centin.

ArtturiE

Quote from: Emo on 13.08.2015, 22:23:41
Quote from: SerialSuicideBomber on 13.08.2015, 08:58:54

No ei nyt sentään liioitella. Kyllä Jeesuksen kantama taakka oli raskain kaikista taakoista. Kaikkien koskaan eläneiden ja elävien ihmisten syntien rangaistus tuli Hänen päälleen Hänen kärsittäväkseen. Musuneekerointi on hyttysen ininää sen rinnalla, hauskaa oikeastaan jos näin rinnastamme.

Onkohan muhametilla edes morkkista?
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM

Aukusti Jylhä

Mitäköhän Kekkonen olisi tehnyt?  ;D

Ei tässä auta enää ku joku hallituskriisi ja bänksit ja uusia vaaleja jollain keinoin. Sitten armotonta faktatukotusta joka hemmetin nettisivulle ja someen ja paperilehtiin. Persujen tehtävä olisi hoitaa valtamedia. Se tapahtuisi muuttamalla omaa viestintää kilometrin verran uskottavamman suuntaan lisäämällä tehokkuutta, toistoa ja AJANKOHTAISUUTTA! Rahaa luulisi löytyvän jos tahtoa piisaa.

Muuten tämä mamuvyöry tulee kiihtymään seuraaviin vaaleihin asti, ja vielä vähän ylikin. Siihen ei yksinkertaisesti ole varaa!
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Emo

Quote from: ArtturiE on 13.08.2015, 23:00:52

Timo Soinilla ei ainaskaan ole morkkista vaan TILIPÄIVÄ!!

wjp

Quote from: Hohtava Mamma on 12.08.2015, 23:22:13
Quote from: Lumiukko Jeti on 12.08.2015, 23:02:11
Ässä on kepu koska maakunnallinen osuuskauppaliike, K on kok koska kaupat yrittäjävetoisia.

Sama käsitys ollut minullakin, tosin nykyaikana kai tuo osuuskuntatoiminta on jo vähän väljähtynyttä.

Tämä riittää minulle. Prisma, Kodin Terra ja ABC here I come. Sitä paitsi Rainbow- ja X-tra -tuotteet ovat parempia kuin Pirkat. CM, K-rauta ja Neste pitäkää tunkkinne.
Ja varmaan en kommarikauppaan rahojani kanna. Oon itse ollut yrittäjä ja oon jatkossakin yrittäjän asiakas. WanhaP
Islam ymmärtää naista.

Roope

Maikkarin Kymmenen uutisissa särkyvä-ääninen toimittaja Elli-Alina Hiilamo (ei kai vain sukua?) selitti, että turvapaikkahakemuksia on tehty enemmän kuin koskaan ennen, mutta "silti Euroopan mittakaavassa vähän".

Miksi (kesä?)toimittaja väittää näin, kun se on valetta? Miksi MTV julkaisee tällaista valehtelua?
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Nuivake

Quote from: Roope on 14.08.2015, 03:38:21
Maikkarin Kymmenen uutisissa särkyvä-ääninen toimittaja Elli-Alina Hiilamo (ei kai vain sukua?) selitti, että turvapaikkahakemuksia on tehty enemmän kuin koskaan ennen, mutta "silti Euroopan mittakaavassa vähän".

Miksi (kesä?)toimittaja väittää näin, kun se on valetta? Miksi MTV julkaisee tällaista valehtelua?

Suvislogiikalla laskutapa menee tietysti Suomi-Muu Eurooppa.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Lalli IsoTalo

Quote from: Axel Cardan on 13.08.2015, 13:02:11
Sen minä myönnän, että olin hetken aikaa innoissani Sipilän hallituksen ohjelmasta, ja ajattelin, että tästä voi tullakin jotakin.

Aivan!

Mutta sitten kun sieltä alkoi kuulua lauseita tyyliin "tässä nyt valittiin itse kullekin tontti jolla itse kukin viihtyy parhaiten" minulla alkoi Hells Bellsit soimaan.

QuoteSe siitä ja sen pojista.

Niin. Mutta tässä voi vielä tulla ns. "jumalaisia väliintuloja", koska ajat ovat niin turbulentit ... siis se mikä eilen oli mahdotonta, voi huomenna olla mahdollista.

Oma kristallipalloni on sumea, mutta jotain siellä tuntuu olevan muhimassa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Ernst

Quote from: Emo on 13.08.2015, 23:12:11
Quote from: ArtturiE on 13.08.2015, 23:00:52

Timo Soinilla ei ainaskaan ole morkkista vaan TILIPÄIVÄ!!

Niin on minullakin tänään. Timo hankkii enemmän, vaikka tekee isompaa vahinkoa kuin minä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ajattelija2008

Elli-Alina Hiilamo on vihreiden poliitikon Heikki Hiilamon tytär. Sellainen "toimittaja".

Ilmeinen syy "turvapaikanhakijoiden" tulvalle Suomeen on se, että Ruotsin vastaanottokeskukset ovat täynnä ja laittomat siirtolaiset uskovat Suomesta saavansa paremmat edut. Ehkä Ruotsissa on levitetty sanaa, että kannattaa matkustaa Suomeen.

Suomen pitäisi palauttaa rajatarkastukset Ruotsin rajalle ja käännyttää EU-direktiivin mukaisesti laittomat siirtolaiset Ruotsiin. Näin tehtäisiin, jos hallitus noudattaisi lakia.

Jäniksenkäpälä

Kiinnostaisi muuten tietää Tanskan vastaavia lukuja. Hehän ovat aloittaneet mainoskamppanjan etujen leikkauksista, joten mikäli moinen tuottaa tulosta sekä siellä että täällä - ja mahdollisesti Norjassa, olisi se suora todistus tulijoiden rahanahneudesta paremminkin kuin turvan tarpeesta.

Mahtaisikohan yleinen tietopankkimme Roope tietää linkkejä?
Pu, pu, pu, pu, pu

Golimar

Quote from: Ajattelija2008 on 14.08.2015, 15:58:34
Elli-Alina Hiilamo on vihreiden poliitikon Heikki Hiilamon tytär. Sellainen "toimittaja".

Ilmeinen syy "turvapaikanhakijoiden" tulvalle Suomeen on se, että Ruotsin vastaanottokeskukset ovat täynnä ja laittomat siirtolaiset uskovat Suomesta saavansa paremmat edut. Ehkä Ruotsissa on levitetty sanaa, että kannattaa matkustaa Suomeen.

Suomen pitäisi palauttaa rajatarkastukset Ruotsin rajalle ja käännyttää EU-direktiivin mukaisesti laittomat siirtolaiset Ruotsiin. Näin tehtäisiin, jos hallitus noudattaisi lakia.

Minä luulen että nimenomaan ruotsalaiset viranomaiset lähettävät koneinsinöörejä Suomeen ja antavat niille matkaliput.

Roope

Quote from: Jäniksenkäpälä on 14.08.2015, 16:08:07
Kiinnostaisi muuten tietää Tanskan vastaavia lukuja. Hehän ovat aloittaneet mainoskamppanjan etujen leikkauksista, joten mikäli moinen tuottaa tulosta sekä siellä että täällä - ja mahdollisesti Norjassa, olisi se suora todistus tulijoiden rahanahneudesta paremminkin kuin turvan tarpeesta.

Mahtaisikohan yleinen tietopankkimme Roope tietää linkkejä?

Tarkoitat Tanskan tuoreita turvapaikanhakijalukuja? En tiedä ajantasaisia tilastoja, mutta Tanskan tiedotusvälineet ovat uutisoineet, että vaikka muualle Eurooppaan tulvii turvapaikanhakijoita, Tanskaan tuli "yllättäen" viime kuussa "huomattavasti vähemmän" kuin viime vuonna samaan aikaan.

QuoteLasku tapahtui reilu kuukausi sen jälkeen kun hallitus kiristi turvapaikanhakijoiden ehtoja Tanskassa. Venstren integraatiovastaava Marcus Knuth (V) toteaa kuitenkin Jyllands-Postenille, että on liian aikaista päätellä, onko kiristäminen selitys sille, miksi Tanskaan saapui heinäkuussa vähemmän turvapaikanhakijoita.  (käännös)
Politico: Markant færre søgte asyl i Danmark i juli 31.7.2015
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Professori

Tein aiheesta muutamia laskelmia tänne: http://professorinajatuksia.blogspot.fi/2015/08/paljonko-kolmen-viikon-ja-1300.html

Tässä johtopäätelmiä:

QuoteTämänhetkisellä tahdilla maahamme vyöryvät turvapaikanhakijat ovat Suomen talouden kannalta noin puolitoistakertainen ongelma valtion velkaantumiseen verrattuna; olettaen että tahti jatkuu vuoden ajan samana.

Turvapaikanhakijoiden elinaikaisen taloudellisen kustannuksen kolmen viimeisen viikon tulijatahdilla olevan vuodessa noin kahdeksan Nokian liiketuloksen kokoinen.

11 000 oleskeluluvan saaneen turvapaikanhakijan elämänsä aikana aiheuttama kustannus vastaa noin yhdeksää prosenttia maamme koko verokertymästä.

Jokainen viikko maksaa suomalaiselle veronmaksajalle 156 miljoonaa euroa.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/