News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-08-05 HS: Thomas Elfgren (RKP) teki nettiuhkailijastaan rikosilmoituksen

Started by koli, 05.08.2015, 16:50:54

Previous topic - Next topic

Tee Jotain

Itse olen parhaan muistini mukaan saanut 4 tappouhkausta, kun elelen vaikka selvästi ärsyttävänä ihmisena kuitenkin aika suojattua elämää. Olisiko pitänyt tehdä niistä rikosilmoitus? No juu ei. En ole koskaan pitänyt tästä Elfgrenistä, eikä tämä paljoa auta.

Eli pelkkää politiikkaa. Elfgren on suunnilleen kaikkea sitä, mitä itse vastustan.

Ernst

Quote from: MW on 05.08.2015, 22:06:42
Quote from: M on 05.08.2015, 21:50:46
Luultavasti raha auttoi prosessia etenemään.

Keijuvihreä voisi luoda tästä bisnesmallin. Varmaan Suomestakin löytyy varakkaita setämiehiä, jotka mielellään lähtisivät Ruandaan adoptoimaan koululuokallisen tyttösiä tai poikasia, humanitäärisista syistä?

Ei muuta kuin kioski pystyyn! Tai ehkä se on jo pystyssä.

Vain hyvä kotikasvatukseni ja neuroottis-pidättyväinen luonteenlaatuni estävät kysymästä tarkennusta siihen, mikä on pystyssä. Ei varmaan juhannussalko?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: JT on 05.08.2015, 17:51:43
Quote from: koli on 05.08.2015, 16:50:54
Tuomas Murajan tekemä juttu.

Arvasin tuon tässä kohti:

"Vantaan poliisi ei ota kantaa siihen, kuinka ongelmallista on, että suljetussa perussuomalaisten nimeä käyttävässä ryhmässä puhutaan avoimesti tunnetun poliisimiehen teloittamisesta."

Tuomaksesta ei tullut konserttipianistia, mutta hänen sormenpäissään on yhä herkän melodraaman taju tallella.

No ei minustakaan mitään ritarikunnissa noteerattavaa tullut, mutta en minä sillä viitsi muita kiusata.

foobar

En yhtään ihmettele sitä, ettei Elfgren halua kommentoida turhan tarkkaan adoptiopoikastensa kohtaamis- tai maahansaamisprosessia.

En juurikaan voi kummastella sitä, että Muraja selkeästikin ihailee Elfgrenin saavutusta.

Ihmettelen kuitenkin sitä, miksi Sanoma näkee tämän kaiken suorastaan alleviivattavan normaalina. Kyseinen uutinen on maksavien asiakkaiden suuntaan signaali siitä, että toimituksen mielestä hyvin omituiset tapahtumat olisi otettava itsestäänselvyyksinä. Näille lukijoille voi hyvinkin jäädä mielikuva siitä, ettei toimitus edes halua kertoa kaikkea oleellista, mutta toisaalta haluaa täyttää palstatilan toissijaisella paasauksella.

Tämä ei tule Sanoman kannalta päättymään hyvin.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Toni R Jyväskylästä

Mulla on itseasiassa vaikeuksia uskoa että kaikki 4 Suomessa notkuvaa Elfgrenin "lasta" olisi siis ihan oikeasti duunissa! Sanokaa rasistiksi, mutta en vaan voi uskoa!

foobar

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 06.08.2015, 00:14:25
Mulla on itseasiassa vaikeuksia uskoa että kaikki 4 Suomessa notkuvaa Elfgrenin "lasta" olisi siis ihan oikeasti duunissa! Sanokaa rasistiksi, mutta en vaan voi uskoa!

Sikäli kuin uutisointia muistelen, Elfgrenin sana on tähänkin asti toimittajille riittänyt. Miksi sitä enempää tutkimaan.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Ernst

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 06.08.2015, 00:14:25

Elfgren, kun kumminkin luet tätä tahi vihersiskot/veljet sinua valistavat, niin avaa se adoptioprosessi auki. Kerro samalla, missä adoptiolapsesi ovat duunissa, miten pitkään olleet ja mikä on työn jatko. Olet itse tuonut nämä asiat julkisuuteen, joten en tässä loukkaa yksityisyyttäsi.

Muuten sinusta kehno muisto jää. Tämä ei sitten ollut uhkaus, ettet nyt ihan virkaveljiäsi ylityöllistä. Suomen kielessä kun muisto voi tarkoittaa ihan elävänä porskuttavaa ihmistä, jota ei suuremmin huvita enää ajatella.