News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-07-31 TS: Perussuomalainen uhkailee Turun mielenosoittajia jääkiekkomailalla

Started by Rikastaja, 31.07.2015, 18:38:26

Previous topic - Next topic

Rikastaja

http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/800611/Perussuomalainen+uhkailee+Turun+mielenosoittajia+jaakiekkomailalla
QuoteImatralainen perussuomalaisten jäsen Ari Kukkanen uhkailee väkivallalla Turussa ensi viikolla järjestettävän mielenosoituksen osallistujia.

Kukkanen on lisännyt sosiaalisen median palveluun facebookiin kommentin, jossa hän pohtii jääkiekkomailojen tarpeellisuutta Turussa järjestettävän Meillä on unelma -mielenosoituksessa.

– Minulla on unelma-mielenosoitus järjestetään Turussa samaan aikaan kuin Perussuomalaisten puoluekokous, SATTUMAAKO? Pitäisiköhän ottaa jääkiekkomaila mukaan ja mennä Turkuun katsomaan "lätkää"?, kirjoittaa Kukkanen.

Kommentti on kirjoitettu Finnish Defence Leaguen päivitykseen.

Perussuomalaisten puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalon mukaan Kukkanen on eroamassa puolueesta. Asiaa ei ole kuitenkaan lomien vuoksi voitu vielä käsitellä puoluehallituksessa. Hänen mukaansa asiaan palataan ensi viikolla.

Turun Sanomat ei tavoittanut Kukkasta kommentoimaan tapahtunutta.
Ennen uutisoitiin varavaltuutettujen tempuista, mutta nykyään uutiskynnyksen rikkoutumiseen riittää puoluekirjan omistus.
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

Leijona78

Niin. Nyt toimittajat tarttuvat joka asiaan. Ovat huomanneet että se tuottaa tulosta.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Kukkahatuton täti

Seuraavaksi uutisoidaan kaikki persujen parkkisakot, montako olutta kansanedustaja x (persu) osti viikonlopuksi ruokakaupasta ja miten Timo Soinin omistama ravihevonenkin on rasisti, koska se ei osallistunut "minulla on unelma" -hörhöilyyn. Timpan olisi pitänyt olla siellä pitämässä monikulttuurista poniajelua heppansa kanssa. Kyllä, hevonen nyt ainakin on rasisti! 

LW

Onko kyseessä:

a) ivallinen viittaus kiakkovieraisiin ja heidän "vedetään lämäreitä porvareiden naamatauluun" retoriikkaansa
b) tosissaan esitetty uhkaus hakata mielenosoittajat lätkämailalla

Sitä voi kukin miettiä tahollaan. Itse veikkaan vaihtoehtoa A, mutta toisaalta, en olekaan tiedostava toimittaja tai muu ihmissielun insinööri.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Faidros.

Quote from: Kukkahatuton täti on 31.07.2015, 18:53:18
Seuraavaksi uutisoidaan kaikki persujen parkkisakot, montako olutta kansanedustaja x (persu) osti viikonlopuksi ruokakaupasta ja miten Timo Soinin omistama ravihevonenkin on rasisti, koska se ei osallistunut "minulla on unelma" -hörhöilyyn. Timpan olisi pitänyt olla siellä pitämässä monikulttuurista poniajelua heppansa kanssa. Kyllä, hevonen nyt ainakin on rasisti!

A.T.Vihtori on valitettavasti Suomenhevonen ja vielä punarautias ori, ei ruuna(sukupuoleton), eli automaattisesti rodultaan rasisti.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

koli

Olen myös Perussuomalaisten jäsen ja olen mm. julkisesti sympatisoinut Suomen Vastarintaliikettä. Ottakaa toimittajat yhteyttä, jos haluatte haastatella minua ja tehdä sensaatioartikkelin.
Mörökölli

Kukkahatuton täti

Quote from: Faidros. on 31.07.2015, 19:06:57
Quote from: Kukkahatuton täti on 31.07.2015, 18:53:18

A.T.Vihtori on valitettavasti Suomenhevonen ja vielä punarautias ori, ei ruuna(sukupuoleton), eli automaattisesti rodultaan rasisti.
:flowerhat: Suomenhevonen on rotuna rasistinen ja loukkaa. Suomenhevonen on myös sisukas eläin, mistä voi päätellä niiden kuuluvan Suomen Sisuun, vähintään kannattajajäseninä. Ori- sukupuoli on myös loukkaava, eunukeille tulee paha mieli kun heppa ei ole kanssaeunukki.

Melbac

Toi toimittaja on muuten pyytänyt googlea poistamaan jotain sen hausta koska tuolta tulee "Some results may have been removed under data protection law in Europe.".Ne poistetut haut tosin kai näkee jos käytät vaikka usa:n tai esim japanin proxyä?.

Blanc73

Punavihreitten toimittelijoiden kiima ei ota laantuakseen. Säälittävää.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Rikastaja

Onko puoluejäsenyydet julkista tietoa? Voisin hankkia vihreiden tai vasemmiston puoluekirjan ja alkaa tehtailemaan tappouhkauksia Mestarille, Ollille ja Hakkaraiselle. Ylittyisiköhän uutiskynnys? Epäilen.
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme