News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-08-01 Kaleva: PS Kemin valmentaja nimitteli pelaajaa loukkaavasti

Started by rähmis, 01.08.2015, 20:28:20

Previous topic - Next topic

rähmis

AC Oulu: PS Kemin valmentaja nimitteli pelaajaa loukkaavasti - "Emme voi suvaita tällaista"

AC Oulun ja PS Kemin ottelun avausjaksolla nähtiin kärhämä, joka nosti tunteet pintaan molemmissa leireissä ja päättyi lopulta siihen, että AC Oulun joukkueenjohtaja Pasi Moilanen poistettiin joukkueensa tekniseltä alueelta.

Kaplakka sai alkunsa AC Oulun laitapuolustajan Dritan Stafsulan taklauksesta, joka tapahtui joukkueiden vaihtopenkkien edessä.

AC Oulun päävalmentajan Rauno Ojasen mukaan kotijoukkueen vaihtopenkin poikkeuksellisen voimakas reagointi tilanteeseen johtui vastustajan päävalmentajan Jari Åhmanin kielenkäytöstä, jonka kohteena oli Stafsula.

– (PS Kemin) valmentaja sanoi Stafsulaa "kosovolaispaskaksi". Tämä on tälle ajalle ja viikolle aika osuva kommentti. Stafsula ei ole edes kosovolainen, sekin meni väärin. Viemme asian otteludelegaatin tai jonkun tahon kautta eteenpäin. Emme voi suvaita tällaista. Onneksi Dritan ei itse kuullut huutoa, Ojanen hymähti.

Rekisteröikö kukaan erotuomareista väittämääsi huutoa?

– Ei. Sieltä oli kuulemma tullut 20 huutoa yhtä aikaa. Mutta sivurajan vieressä oli paarinkantajia, joita voimme käyttää todistajina.

Mitä ajatuksia tapahtumaketju sinussa herättää?

– En tunne vastustajan valmentajaa tai sitä millainen hän on ihmisenä, mutta noin ei vain voi sanoa. Olen tosi pettynyt, jos tästä ei tule sanktioita. Tunteet voivat kuohahtaa, mutta joku raja pitää olla.

Åhman kiisti huutaneensa Stafsulalle kuten Ojanen väittää.

– Sanatarkasti jos muistan oikein, huusin että: "Voi helvetin kosovolainen."

Åhmanin mukaan huuto oli hänen joukkueensa sisällä käytetyn retoriikan mukaista.

– Meillä on kahdeksan ulkomaalaista. Esimerkiksi Felixille (ruotsalainen puolustaja Felix Gustavsson) voi sanoa, että "voi helvetin hurri" eikä sitä ole tarkoitettu ketään tai mitään vastaan.

Toimisitko tilanteessa nyt toisin?

– Tilanteet tulevat pelin tiimellyksessä aina tunteella ja nyt siinä toimittiin noin. Siinähän tuli sitten AC Oulun kaveri meidän joukkueenjohtajan rinnuksiin kiinni, Åhman muistutti.

Dritan Stafsula ei saanut taklauksestaan varoitusta. AC Oulun monivuotinen luottopelaaja on syntynyt Albanian pääkaupungissa Tiranassa. Hänellä on Albanian ja Suomen kaksoiskansalaisuus.

AC Oulu voitti lauantain ottelun maalein 3–1.

Kaleva

onni4me

Monikulttuurisuus on rikkaus myös urheilussa.

Sota pelikentällä ja taistelun tiimellys.

Ei mulla muuta.
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

valtakunnanpärkhele

Kosovolaiset ovat keskimäärin aika paskaa sekopäistä mustasukkaista kouluttamatonta porukkaa, vaikka poikkeuksiakin tunnen. Kommenttihan oli ihan osuva.
Kysykää vaikka Serbeiltä, Saksalaisilta, Kroateilta, Slovenialaisilta, itävaltalaisilta.  Ihan osuva komentti. Ainoa virhe oli siinä, Dritan Stafsula onkin Albaani, eikä Kosovon Albaani, mikä nyt ei hirveästi kilpeä kirkasta sekään mutta saattoi vituttaa pelaajaa.
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

koli

Aika monikultturiset joukkueet näyttäisi olevan:
(http://crop.kaleva.fi/c2sUtkJeOc8-WYk9Nm3PM_lt8p4=/894x0/http%3A//kuvat.kaleva.fi/image-feed/33a05590-3872-11e5-83eb-22000a610367/xlarge-15294574.jpg)

Oman kylän poikia.
Mörökölli

Inkinen

Jos tuolla pelin tuoksinnassa olisi jokaisella pelaajalla/valmentajalla mikit nauhoittamassa, niin väitän että nämä nyt kuullut kosovolaisjutut olisivat juttuina sieltä kevyemmästä päästä.

maltti on valttia

Monikulttuurisuus on perseestä. ... Ei mulla muuta.

Mehud

"Stafsula ei ole edes kosovolainen, sekin meni väärin."

Jos minua haukuttaisiin kosovolaiseksi, niin raivostuisin. Se, että minua kutsuttaisiin neekeriksi, ei aiheuttaisi minulle samanlaista tunnekuohua, vaikka olenkin hyvin vaaleahiuksinen. Kosovolaiseksi kutsuminen on ehdottomasti pahinta, mitä voi sanoa. Seuraavaksi tulee muslimiksi kutsuminen, afrikkalaiseksi kutsuminen ja vihreäksi syyttäminen. Kaikki muut kutsumanimet, kuten, homo, spermanaama, vammanen tai turkulainen, ovat imartelua kosovolaisuuden rinnalla. Tosin, jos minua haukuttaisiin turkulaiseksi, niin voisi olla, että Juhaa sattuisi enemmän leukaan, kuin kosovolaista!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Muuttohaukka

Eivät innosta nämä oman kylän pojat katsomoon saakka.

Pahinta olisi, jos minua kutsuttaisiin sompuksi tai somaliksi. Ei mullakaan muuta.

Mehud

Quote from: Muuttohaukka on 01.08.2015, 21:38:17

Pahinta olisi, jos minua kutsuttaisiin sompuksi tai somaliksi. Ei mullakaan muuta.

Viestejäsi lukeneena, tekisi kaikkeni, että kaltaisiasi tervejärkisiä henkilöitä saataisiin katsomoon. Jos siis olisin joukkueen johtaja. Kemissä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

-PPT-

Miksi kemiläisjoukkueessa on kahdeksan ulkomaalaista? Eivätkö kemiläiset osaa juosta pallon perässä?

ilmari3.

Quote from: Mehud on 01.08.2015, 21:32:45

Tosin, jos minua haukuttaisiin turkulaiseksi, niin voisi olla, että Juhaa sattuisi enemmän leukaan, kuin kosovolaista!

OT: Naiseni kertoi minulle (kauan sitten), että bästa saken i Åbo är bussen till Pargas.

JiM

Quote from: Muuttohaukka on 01.08.2015, 21:38:17

Minulle taas suurin mahdollinen loukkaus.. näinä päivinä.. voisi olla vaikka kutsua minua suomalaiseksi toimittajaksi..

Mehud

Quote from: ilmari3. on 01.08.2015, 21:48:19

Tosin, jos minua haukuttaisiin turkulaiseksi, niin voisi olla, että Juhaa sattuisi enemmän leukaan, kuin kosovolaista!

OT: Naiseni kertoi minulle (kauan sitten), että bästa saken i Åbo är bussen till Pargas.

Nauraisin katketakseni, jos ymmärtäisin ruotsia, mutta nyt ainoastaan hymähtelen luottamuksesta, että naisesi sanoma oli hyvä.

Muuttohaukka

Quote from: Mehud on 01.08.2015, 21:41:39
Viestejäsi lukeneena, tekisi kaikkeni, että kaltaisiasi tervejärkisiä henkilöitä saataisiin katsomoon. Jos siis olisin joukkueen johtaja. Kemissä.

Jos sinä olisit joukkueenjohtajana, ei näitä Kismet-potkijoita olisi yhtään ainutta. Kemissä.

Mehud

Quote from: Muuttohaukka on 01.08.2015, 21:59:51
Quote from: Mehud on 01.08.2015, 21:41:39

Jos sinä olisit joukkueenjohtajana, ei näitä Kismet-potkijoita olisi yhtään ainutta. Kemissä.

Ei olisi. Kemissäkään.  :)

Muuttohaukka

Quote from: -PPT- on 01.08.2015, 21:46:16
Miksi kemiläisjoukkueessa on kahdeksan ulkomaalaista? Eivätkö kemiläiset osaa juosta pallon perässä?

Ovat he ennen osanneet. Nyt nuo ovat vieneet kemiläisten pallotkin.  :-\

ilmari3.

Quote from: -PPT- on 01.08.2015, 21:46:16

Kemissä on enää trollaattorien kuljettajia.

Kemissä oli 70-luvulla 31 000 asukasta ja väestörakenne terve, kolme lukiota, amis, kauppaopisto, teku ja paperiteollisuus sekä loitavat liikenne yhteydet. Tänään Kemissä on n. 21 000 asukasta, joista osa lappilaisia ja ulkomaalaisia opiskelijoita sekä pakolaisia. Väestön ikärakenne on sellainen, että ainoat avautuvat työpaikat löytyvät vanhainkodista ja kaupungin sairaalan vuodeosastolta.

Tämän kehityksen varmisti yrittäjä vihamielinen verotuspolitiikka ja Kemin vuokratontti politiikka 70-luvulla.
Kukapa hullu toisen tontille rakentamaan, ei edes komunistin lapsi,  kun Kemin mlk ja Simo tarjosivat markka/m2 tontteja (silloin röökiaski oli 2 markkaa) ja yrityksillä ei ollut naapurissa pelkoa hullujen kommarien harkinta verotuksesta.
Kemin mlk on nyt kasvanut 3-kertaiseksi ja Tornio 2-kertaiseksi ollen nyt Kemiä suurempi. Yrittäjät ja niiden mukana työntekijät ovat jättäneet Kemin.

Siis liki ainoat juoksukykyiset pallon perässä siellä tosiaankin ovat ulkomaalaiset. "Lähes" kaikki muut ulkoilevat trollaattorin kanssa tai ovat vaipoissa kaupungin sairaalan vuodeosastolla.

Katselkaapa asuntojen hintoja Kemissä.

Mutta mutta, onhan siel lumilinna aina talvisin. Seuraava toivo on pilvilinnassa.

-PPT-

Tarkoittanet Keminmaa vai onko Kemin mlk jokin entinen kunta? Pieni ihme ettei Kemiä ja Keminmaata olla pakkoliitetty.

Muuttohaukka

Quote from: -PPT- on 01.08.2015, 23:02:50
Tarkoittanet Keminmaa vai onko Kemin mlk jokin entinen kunta? Pieni ihme ettei Kemiä ja Keminmaata olla pakkoliitetty.

Yritystä on. Kemin mlk on Keminmaan entinen nimi. Jossain vaiheessa kunnat pakkoliitetään- se on varmaa. Vielä eivät ole päässeet yhteisymmärrykseen minkä kanssa alueen kunnat haluavat alkaa leikkiä samalla hiekkalaatikolla.

-PPT-

Kasvukeskusten ulkopuolinen Suomi on surullista nähtävää näinä päivinä. Maakuntien keskuskaupungit kyllä pärjäävät kuten esim Rovaniemi tai Kajaani mutta syrjemmällä väki vähenee ja vanhenee ja seudut kuihtuvat.

Arvoton

Aika noloa, koska Kemi lienee yhä maan vasemmistoliittolaisimpia kaupunkeja. -tanan porvarit, ei ku siis persuvalmentajat soluttautuneet onnelan jalkkisjoukkueseen...

guest8096

Quote from: JiM on 01.08.2015, 21:49:40
Minulle taas suurin mahdollinen loukkaus.. näinä päivinä.. voisi olla vaikka kutsua minua suomalaiseksi toimittajaksi..

Näin juuri ulkona, kun kaksi miestä riiteli. - Senkin toimittaja, sanoi toinen. - Itse olet toimittaja, toinen vastasi. Kolmas mies tuli rauhoittelemaan heitä ja sanoi, että älkää nyt käyttäytykö kuin toimittajat.

Blanc73

Rasismitutkat on mediassa viritetty maximi herkkyystasolle. Jokohan oikeuden miekka, Mika jong-Illman kaasuttelee työsuhde-Audillaan kohti Kemiä?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Muuttohaukka

Quote from: Blanc73 on 02.08.2015, 14:16:30
Rasismitutkat on mediassa viritetty maximi herkkyystasolle. Jokohan oikeuden miekka, Mika jong-Illman kaasuttelee työsuhde-Audillaan kohti Kemiä?

FB:n Kemi-ryhmä on melkoisen nuivaa luettavaa. Löytyy sinne sekaan joku inisevä puolustelijakin, mutta pääosin jutut ovat niin rutinuivaa tasoa, että täällä tulisi vähintäänkin ikibänni ja heti.

JoKaGO

REPSLOL  ;D ;D ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.