News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-07-29 Poliisi ei halua ka­tu­par­tioin­tia (yhdistetty)

Started by PO84, 29.07.2015, 08:48:40

Previous topic - Next topic

kultasuu

Hyvä, että turvallisuudesta ollaan huolissaan. Itselle herää vaan kysymys kun vaikuttaa, että soldier of odinin jäsenet vaikuttavat olevan itse aika väkivaltaan taipuvaisia. Muutama joka noista osan tietää (pohjoisesta), väittää että on itse saanut kokea väkivaltaa heidän toimestaan varsin mitättömistä syistä ja osalla on tuomioita tyttöystäviensä pahoinpitelyistä. Tähän mennessä en ole varsinaisesti saanut noita vahvistettua, mutta ei se kyllä yllättäisi.

Onko kellään noiden taustoista kunnolla tietoa?

me

Quote from: kultasuu on 10.10.2015, 10:48:38
Hyvä, että turvallisuudesta ollaan huolissaan. Itselle herää vaan kysymys kun vaikuttaa, että soldier of odinin jäsenet vaikuttavat olevan itse aika väkivaltaan taipuvaisia. Muutama joka noista osan tietää (pohjoisesta), väittää että on itse saanut kokea väkivaltaa heidän toimestaan varsin mitättömistä syistä ja osalla on tuomioita tyttöystäviensä pahoinpitelyistä. Tähän mennessä en ole varsinaisesti saanut noita vahvistettua, mutta ei se kyllä yllättäisi.

Jos poliisia on uskominen niin muutama niistä ovat poliisin vanhoja tuttuja. Mielenkiintoista muutenkin että nämä ovat yhtäkkiä kiinostuneita muiden turvallisuudesta kun ovat itse olleet aiheuttamassa turvattomuutta. Sitten asiasta toiseen, mitäs sitten tapahtuu kun "katupartioita" tulee suuriin kaupunkiin joissa on Suomessa kauan asuneita maahanmuuttajia, epäilen vahvasti että esim. minun kaltainen ihminen tuntisi olonsa turvalliseksi jos tuollaiset jätkät tulisivat vastaan illalla, perustavatko mamut sitten omat katupartiot suojelemaan omiaan ?

Alaric

Quote from: me on 10.10.2015, 15:20:28Jos poliisia on uskominen niin muutama niistä ovat poliisin vanhoja tuttuja. Mielenkiintoista muutenkin että nämä ovat yhtäkkiä kiinostuneita muiden turvallisuudesta kun ovat itse olleet aiheuttamassa turvattomuutta. Sitten asiasta toiseen, mitäs sitten tapahtuu kun "katupartioita" tulee suuriin kaupunkiin joissa on Suomessa kauan asuneita maahanmuuttajia, epäilen vahvasti että esim. minun kaltainen ihminen tuntisi olonsa turvalliseksi jos tuollaiset jätkät tulisivat vastaan illalla, perustavatko mamut sitten omat katupartiot suojelemaan omiaan ?

Mamuillahan on jo omat katupartionsa. Julkisuudessa näitä on kutsuttu nimikkeellä "löyhä kaveriporukka".
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

foobar

Quote from: Alaric on 10.10.2015, 16:15:33
Quote from: me on 10.10.2015, 15:20:28Jos poliisia on uskominen niin muutama niistä ovat poliisin vanhoja tuttuja. Mielenkiintoista muutenkin että nämä ovat yhtäkkiä kiinostuneita muiden turvallisuudesta kun ovat itse olleet aiheuttamassa turvattomuutta. Sitten asiasta toiseen, mitäs sitten tapahtuu kun "katupartioita" tulee suuriin kaupunkiin joissa on Suomessa kauan asuneita maahanmuuttajia, epäilen vahvasti että esim. minun kaltainen ihminen tuntisi olonsa turvalliseksi jos tuollaiset jätkät tulisivat vastaan illalla, perustavatko mamut sitten omat katupartiot suojelemaan omiaan ?

Mamuillahan on jo omat katupartionsa. Julkisuudessa näitä on kutsuttu nimikkeellä "löyhä kaveriporukka".

Jokaisen taajama-alueella toimivan VOKin ympäristöön on muodostunut ilta-aikaan jatkuva "katupartiointi". Se koostuu vähintään neljän miehen kokoisista turvapaikanhakijaryhmistä jotka kulkevat maailmanomistajan elein pitkin pääkulkuväyliä parin minuutin välein.

Minun on mahdotonta kuvitella, etteikö näistä antirasismia ja naisten palveluhalukkuutta kyttäävien ryhmien moninkertaisesta määrän kasvusta seuraisi vielä kaikenlaista lievästi ilmaisten epämukavaa.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

P

Quote from: jmk on 10.10.2015, 09:14:03
Quote from: Peltipaita on 10.10.2015, 09:06:02
– Sisäministeriön tiedossa ei sinänsä ole, että ihmiset eivät voisi pukeutua keskenään yhdenmukaisesti.
Siinäpä koominen lause. Että oikein ei ole sinänsä tiedossa. Jättää siis vielä sen mahdolisuuden että on kielletty vaikka eivät itse sitä tiedä että olisi kiellettyä. Joten älkääpä pukeutuko yhtenäisesti. Varmuuden vuoksi.

Sisäministeriön jannu varmaan yrittää huonolla menestyksellä kaivella muistinsa sopukoista yhdistyslain 3. pykälää

Yhdistys, joka on katsottava jäseniltä vaadittavan kuuliaisuuden ja joukkomuodostelmiin tai ryhmityksiin jakautumisen perusteella taikka aseellisen varustautumisen vuoksi kokonaan tai osittain sotilaalliseen tapaan järjestetyksi, on kielletty.

Että varokaa sitten katuja partioidessa jakautumasta joukkomuodostelmiin tai ryhmityksiin.

Etenemismuodoksi siis sissihommista tuttu "parvi".  ;D  Tosin sekin taitaa olla sotilaallinen muodostelma, kun se oli vanhassa Sissikäppyrässä (Salaukseltaan: Luottamuksellinen/ vain virkakayttoon) ja nyt uuden taistelutavan mukana se on lanseerettu myös tavallisille joukoille.. ilman salausta.  :o
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

kultasuu

Jos Soldier of Odinin kaverit on samanalaisia kuin mamujen pahaa tekevät "löyhät kaveriporukat". Mitä hyötyä heistä olisi tai mitä tarkoitusta he palvelisivat en voi ymmärtää. Jos joku osaa selittää sen mulle niin mieluusti kuuntelen.

Se, että kuinka monta mitäkin kansallisuutta tai rotua tai sukupuolta liikkuu kerrallaan tiellä, kylällä, järvellä, metsässä ei voi kyllä mun mielestä pitää itsessään tuomittavana. Tietenkin jos kuka vaan syyllistyy rikokseen tai idioottimaiseen käytökseen pitäisi siihen puuttua jokaisen.

Haplotaxida

QuoteSaavatko vapaaehtoiset järjestyspartiot käyttää esimerkiksi yhtenäistä asua?

– Sisäministeriön tiedossa ei sinänsä ole, että ihmiset eivät voisi pukeutua keskenään yhdenmukaisesti.

Näin Suomessa. Mietitään vaatteita. Samaan aikaan rapakon takana:

QuoteNeljä valkoista miestä nähtiin partioimassa katuja enimmäkseen mustien asuttamalla alueella tiistaina aamuvarhaisella. Miehillä oli yllään luotiliivit ja he kantoivat sotilastyyppisiä kivääreitä sekä pistooleita vyötäisillään, uutistoimisto Reuters kertoo.

Poliisi tuomitsi aseellisen katupartioinnin kutsumalla sitä tunteita kiihdyttäväksi. Poliisi ei kuitenkaan puuttunut tilanteeseen, sillä luvallisten aseiden avoin kantaminen on Yhdysvalloissa laillista (huom. kommentit). ..

.. Miehet kertoivat toimittajille, että heillä on lupa kantaa tuliaseita. Lakimuutos vuodelta 2014 oikeuttaa rekisteröidyn tuliaseen kantamisen, kunhan asetta käsitellään tavalla, jota muut eivät koe uhkaavaksi. Se, mikä on aseen uhkaavaa kantamista, on tulkinnanvaraista.

"Selvästikin asetta kantavat ihmiset pyrkivät lähettämään viestin, jonka joku saattaa kokea uhkaavaksi, mutta tämä ei todennäköisesti riko lakia", lakitieteen professori Marcia McCormick sanoi Reutersille.

Monet fergusonilaiset ihmettelivät sitä, kuinka viisasta on tulla partioimaan Fergusonin kaduille näkyvästi aseistettuna niinkin räjähdysherkässä tilanteessa.

- Sotilasaseita kantava valkoisten katupartio herätti kummastusta Fergusonissa (HS, 11.8.2015)

Quote from: me on 10.10.2015, 15:20:28Sitten asiasta toiseen, mitäs sitten tapahtuu kun "katupartioita" tulee suuriin kaupunkiin joissa on Suomessa kauan asuneita maahanmuuttajia, epäilen vahvasti että esim. minun kaltainen ihminen tuntisi olonsa turvalliseksi jos tuollaiset jätkät tulisivat vastaan illalla, perustavatko mamut sitten omat katupartiot suojelemaan omiaan ?

Oleellista olisi, ettei katupartiointia ja muuta vastaavaa yhteisöllistä toimintaa jätettäisi tietynlaisten tahojen temmellyskentäksi. Turvallisen yhteisen, yleisen tilan aikaansaaminen kaikille kuuluisi olla kaikkien vähänkin siihen kykenevien asia. Myös sinun. Eikös tätä samaa ole painotettu myös rasisminvastaisessa työssä?
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

Bigot

Quote from: kultasuu on 10.10.2015, 16:58:14
Jos Soldier of Odinin kaverit on samanalaisia kuin mamujen pahaa tekevät "löyhät kaveriporukat". Mitä hyötyä heistä olisi tai mitä tarkoitusta he palvelisivat en voi ymmärtää. Jos joku osaa selittää sen mulle niin mieluusti kuuntelen.

No JOS odinit vähentävät mamujen rötöstelyä, niin voihan siitä olla hyötyä.
Todennäköisin hyöty lienee Suomen rasistis-väkivaltaisen maineen luominen, mikä voi vähentää tulijamäärää.

Kuitenkin aika skeptisesti suhtaudun siihen, että kokonaisuus plussalle menisi.

KeiKei

Quote from: me on 10.10.2015, 15:20:28

Jos poliisia on uskominen niin muutama niistä ovat poliisin vanhoja tuttuja. Mielenkiintoista muutenkin että nämä ovat yhtäkkiä kiinostuneita muiden turvallisuudesta kun ovat itse olleet aiheuttamassa turvattomuutta. Sitten asiasta toiseen, mitäs sitten tapahtuu kun "katupartioita" tulee suuriin kaupunkiin joissa on Suomessa kauan asuneita maahanmuuttajia, epäilen vahvasti että esim. minun kaltainen ihminen tuntisi olonsa turvalliseksi jos tuollaiset jätkät tulisivat vastaan illalla, perustavatko mamut sitten omat katupartiot suojelemaan omiaan ?

Miksi sinä ja minä emme mahtuisi samaan katupartioon? Ei joku Sons of Perkele ole ainoa, joka tuolla ulkona saa partioida. Minun on vaikea nähdä tätä tilanteen muutosta pelkästään etnisten suomalaisten ongelmana. Pahin kärsijä voi loppujen lopuksi olla nimenomaan Suomessa kauan asunut maahanmuuttaja.

Bigot

^ Niin tietenkin onkin, koska:

A) Taikaseinä ehtyy. Myös opiskelu vaikeutuu, matalapalkkaduunien liksat laskevat. Nämä iskevät keskimääräistä enemmän mamuihin.

B) Haittamamurikollisuus lisääntyy. En tiedä osuuko tämäkin keskimääräistä enemmän mamuihin, mutta eivät hekään immuuneja tälle ole.

C) Kantisten harjoittama rasismi lisääntyy, kärsijöinä mamut.

D) Mamuryhmien välinen rasismi lisääntyy.

E) Mamun oma alkuperäinen lapsennussintakulttuuri saa lisää valtaa ja voi painostaa suomalaistuneetkin mamut takaisin kivikaudelle.

F) Verot nousevat, kuten tänään on uutisoitu Ruotsista. Iskee keskimääräistä vähemmän mamuihin, mutta iskee kuitenkin.

Shemeikka

Naapurivartioita ei ennen pidetty ongelmana, 80-luvulla Kalevassa poliisi kehui työnsä helpottuvan kansalaisten vartiorenkaitten avulla. Nyt oikea ongelma lienee katupartioitten nuiva asenne mamuja kohtaan.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

ISO

Miksi ihmeessä partiot eivät mainosta olevansa liikkeellä rasismin vastaisessa työssä, kitkemässä hirvittävää maahanmuuttajiin kohdistuvaa väkivallan ja syrjinnän uhkaa pois yhteiskunnastamme?

Siinä sivussa voi toki hiukan katsella ettei mamut ryöstä, raiskaa, pahoinpitele eivätkä terrorisoi kantasuomalaisia. Eli eivät käyttäydy rasistisesti valkoisia kohtaan.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Siili

Quote from: KeiKei on 10.10.2015, 17:44:12

Miksi sinä ja minä emme mahtuisi samaan katupartioon? Ei joku Sons of Perkele ole ainoa, joka tuolla ulkona saa partioida. Minun on vaikea nähdä tätä tilanteen muutosta pelkästään etnisten suomalaisten ongelmana. Pahin kärsijä voi loppujen lopuksi olla nimenomaan Suomessa kauan asunut maahanmuuttaja.

Minulla on hieman sellainen kutina, että Suomeen jo etabloituneita humamuja vituttaa kybällä tämä uusi kansainvaellus.  Tähän asti he ovat saaneet olla kuin herran kukkarossa, kun kaikenlaiseen hyysäykseen on riittänyt rahaa huonoinakin aikoina, koska "heitähän on niin mitättömän vähän" eikä edes ylihyysäys aiheuttanut näkyvää lommoa budjetissa.  Kun humamutaustaisia on Suomessa useamman ikäluokan verran ja talous on kunnolla niiannut, joudutaan humamuhyysäyksessäkin tinkimään.  Toivottavasti homma jää vitutuksen tasolle, eikä tarvitse kokea esimerkiksi länsinaapurista tuttuja carbeque-tilaisuuksia.

Luulenpa, että suuri osa suvakeistakaan ei vielä ymmärrä oikeasti mittakaavaeroa uuden ajan ja vanhojen aikojen välillä, kun vuodessa tulee melkein sama humamumäärä kuin Suomessa oli ennen vuotta 2015.  On täysin epärealistista odottaa Valdelta samaa suurpiirteisyyttä humamuja kohtaan kuin silloin ennen. 

Ernst

Sitten asiasta toiseen, mitäs sitten tapahtuu kun "katupartioita" tulee suuriin kaupunkiin joissa on Suomessa kauan asuneita maahanmuuttajia, epäilen vahvasti että esim. minun kaltainen ihminen tuntisi olonsa turvalliseksi jos tuollaiset jätkät tulisivat vastaan illalla, perustavatko mamut sitten omat katupartiot suojelemaan omiaan ?

Teillä on jo.  Pikkujätkä ärsyttää & provosoi ja isot klaanilaiset tulee ja hakkaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

VeePee

Optimitilanne olisi tietenkin se, että partioissa olisi sekä kantiksia että mamutaustaisia ihmisiä. Mielellään naisiakin mukaan koska heidän läsnäolollaan tuppaa olemaan kaikkia osapuolia rauhoittava vaikutus. Ei ole mitään järkeä lietsoa etnisiä jännitteitä ja alkaa muodostaa valkoisten ja mustien omia partioita. Yhteisellä asiallahan sitä ollaan.

Itse uskon vahvasti, että moni enemmän tai vähemmänkin kotoutunut mamu tuntee huolta katujen turvallisuudesta ihan yhtä lailla kuin kantaväestökin ja pelkää ulkona liikkuvien teiniensä puolesta. Itse liikkuisin ehdottomasti mieluiten monikulttuurisessa katupartiossa ja jos tuossa parin vuoden päästä partiointia ryhdyn omalle asuinalueelle puuhaamaan, niin varmasti marssin tuohon paikalliseen moskeijaan kyselemään vapaaehtoisia mukaan toimintaan.

P

Quote from: Mehud on 09.10.2015, 19:10:26

Poliisi ei pidä että katupartiot tekevät poliisin tarpeettomaksi asiassa mitä he eivät pysty hoitamaan, vaikka heidän pitäisi. On noloa poliisin arvovallalle, että kansalaiset itse taistelevat rikollisuutta vastaan ja tekevät sen menestyksellä jos järjellinen katupartiointi lisääntyy.

Isoisan isa oli ennen sisallissotaa poliisi. Kun tilanne alkoi kriisiytya punaisten perustellessaan kaartejaan ja valkoisten vastineeksi suojeluskuntia, poliisi marginalisoitui. Siihen aikaan poliisilla, joka toimi paaosin vain kaupungeissa ei ollut kummoista miesvahvuutta ja siksi poliisi oli taysin voimaton seka punakaarteja etta suojeluskuntia vastaan. Jotain tallaista taitaa poliisi pelata? Suomessa taitaa olla alle 8000 poliisia, joka on maailmanmittakaavassa ennatysmatala maara per asukasluku. Ja tuossa luvussa taitavat olla Paateron palatsien paperinpyorittajat, joilla ei ole asiaa kaduille. Siis katukayttoisten poliisien maara on naurettavan pieni. Syy moiseeen on ollut korkean keskenaisen luottamuksen yhteiskunta. Se taitaa olla kohta mennytta? Nyt kohta maassa on 40 000 nuorata irakailaista. Jos he haluavat alkaa riehumaan, niin ei poliisista ole sita estamaan. Poliisi tietaa taman itsekin. Samoin, jos kansa haluaa itse perustaa omat katupartionsa laajassa mittakaavassa matujen perseilun alettua, ei poliisista ole sitakaan toimintaa estamaan.

Nain se vain on, kun korkean luottamuksen poikkeukselliseen yhteiskuntaan tuodaan hetkessa vakea ihan toisenlaisesta kulttuurista, jossa poliisit matkivat rutiininomaisesti kansaa kepeilla, nin pienta ongelmaa voi pukata. Varsinkin kun matut tajuavat, etta rangaistukset ovat naurettavaia. "Ensikertalaisille" ehdollista vahan kaikesta ja oikeudenpyorat pyorivat hitaasti ja monivaiheisesti. Poliisi paastaa perseilyn jalkeen kadulle, karajat ovat vasta puolen vuoden pssata jos silloinkaan. Aikaa perseilla valiin jaa paljon. Ja jos perseilevia matuja on tuhansia, ei poliisin tutkintakapasiteetti piisaaa. Ei pisaa edes vankilakapasiteetti, jos perseilijat haluttaisiin pois kaduilta ilman rakentamatta tilapaisia vankileireja.

Olemme astuneet isoon paskaan. Poliisi tietaa sen. Ja pelkaa, niin pirusti, etta valta haviaa seka perseleville matuille , etta heidat kuriin pistaville kansalaisjoukoille.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Mr.Reese

"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

kelloseppä

Quote from: P on 10.10.2015, 22:14:54

Poliisi ei pidä että katupartiot tekevät poliisin tarpeettomaksi asiassa mitä he eivät pysty hoitamaan, vaikka heidän pitäisi. On noloa poliisin arvovallalle, että kansalaiset itse taistelevat rikollisuutta vastaan ja tekevät sen menestyksellä jos järjellinen katupartiointi lisääntyy.

Isoisan isa oli ennen sisallissotaa poliisi. Kun tilanne alkoi kriisiytya punaisten perustellessaan kaartejaan ja valkoisten vastineeksi suojeluskuntia, poliisi marginalisoitui. Siihen aikaan poliisilla, joka toimi paaosin vain kaupungeissa ei ollut kummoista miesvahvuutta ja siksi poliisi oli taysin voimaton seka punakaarteja etta suojeluskuntia vastaan. Jotain tallaista taitaa poliisi pelata? Suomessa taitaa olla alle 8000 poliisia, joka on maailmanmittakaavassa ennatysmatala maara per asukasluku. Ja tuossa luvussa taitavat olla Paateron palatsien paperinpyorittajat, joilla ei ole asiaa kaduille. Siis katukayttoisten poliisien maara on naurettavan pieni. Syy moiseeen on ollut korkean keskenaisen luottamuksen yhteiskunta. Se taitaa olla kohta mennytta? Nyt kohta maassa on 40 000 nuorata irakailaista. Jos he haluavat alkaa riehumaan, niin ei poliisista ole sita estamaan. Poliisi tietaa taman itsekin. Samoin, jos kansa haluaa itse perustaa omat katupartionsa laajassa mittakaavassa matujen perseilun alettua, ei poliisista ole sitakaan toimintaa estamaan.

Nain se vain on, kun korkean luottamuksen poikkeukselliseen yhteiskuntaan tuodaan hetkessa vakea ihan toisenlaisesta kulttuurista, jossa poliisit matkivat rutiininomaisesti kansaa kepeilla, nin pienta ongelmaa voi pukata. Varsinkin kun matut tajuavat, etta rangaistukset ovat naurettavaia. "Ensikertalaisille" ehdollista vahan kaikesta ja oikeudenpyorat pyorivat hitaasti ja monivaiheisesti. Poliisi paastaa perseilyn jalkeen kadulle, karajat ovat vasta puolen vuoden pssata jos silloinkaan. Aikaa perseilla valiin jaa paljon. Ja jos perseilevia matuja on tuhansia, ei poliisin tutkintakapasiteetti piisaaa. Ei pisaa edes vankilakapasiteetti, jos perseilijat haluttaisiin pois kaduilta ilman rakentamatta tilapaisia vankileireja.

Olemme astuneet isoon paskaan. Poliisi tietaa sen. Ja pelkaa, niin pirusti, etta valta haviaa seka perseleville matuille , etta heidat kuriin pistaville kansalaisjoukoille.

Se, että jo poliisikin ymmärtää, että olemme astuneet isoon paskaan, ei ilmeisesti huoleta hallitustamme. Miksi? Kirjattakoon muistiin muutama esimerkinomainen hypoteesi, joiden pätevyyttä arvioikoon jokainen tykönään.

- hallituksen jäsenet uskovat pääsevänsä perheineen aina ja ikuisesti olemassaolevaan henkilökohtaiseen nakkisuojaan ainiaaksi riittävän hillopurkin äärelle
- hallituksen jäsenet uskovat PV:n ja jonkin muun väen aloittavan rauhoitustoimet suomalaisia ja matuja vastaan heti niin käskettäessä ja omassa komennossaan
- hallituksen jäsenet toivovat suomalaisista tulevan tulevaisuuden apartheid-Suomessa hallituksen jäseniä ja heidän uskollisiaan palveleva B-luokan porukka
- hallituksen jäsenet uskovat järkähtymättä kykyynsä ratkaista kaikki Suomen ongelmat, maailman ongelmat ja luovansa uuden ihmisen, homo stubidocus:n.

P

Quote from: ISO on 10.10.2015, 18:26:50

Miksi ihmeessä partiot eivät mainosta olevansa liikkeellä rasismin vastaisessa työssä, kitkemässä hirvittävää maahanmuuttajiin kohdistuvaa väkivallan ja syrjinnän uhkaa pois yhteiskunnastamme?

Siinä sivussa voi toki hiukan katsella ettei mamut ryöstä, raiskaa, pahoinpitele eivätkä terrorisoi kantasuomalaisia. Eli eivät käyttäydy rasistisesti valkoisia kohtaan.

Tai pistaa liiveihin suoraan Hommahuumorin hengessa, Lontoon East Endista tutusti: Sharia Patrol.  Silloin suvaitsevaiset eivat uskaltaisi vastustaa? Sehan olisi islamofobiaa ja rasismia!  ;D  Partio sitten vartioisi, etta matut noudattavat koraanin hyveita ja valttavat paheita, kuten viinanjuominen, huumeet, rettelointi ja esiaviolliset pakotetut "ullatysseksisuhteet" kaduilla. Voisiko tuollaista vastustaa kukaan suvaitsevainen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols

P

Quote from: kelloseppä on 10.10.2015, 22:35:41

Se, että jo poliisikin ymmärtää, että olemme astuneet isoon paskaan, ei ilmeisesti huoleta hallitustamme. Miksi? Kirjattakoon muistiin muutama esimerkinomainen hypoteesi, joiden pätevyyttä arvioikoon jokainen tykönään.

- hallituksen jäsenet uskovat pääsevänsä perheineen aina ja ikuisesti olemassaolevaan henkilökohtaiseen nakkisuojaan ainiaaksi riittävän hillopurkin äärelle
- hallituksen jäsenet uskovat PV:n ja jonkin muun väen aloittavan rauhoitustoimet suomalaisia ja matuja vastaan heti niin käskettäessä ja omassa komennossaan
- hallituksen jäsenet toivovat suomalaisista tulevan tulevaisuuden apartheid-Suomessa hallituksen jäseniä ja heidän uskollisiaan palveleva B-luokan porukka
- hallituksen jäsenet uskovat järkähtymättä kykyynsä ratkaista kaikki Suomen ongelmat, maailman ongelmat ja luovansa uuden ihmisen, homo stubidocus:n.

Voivat toki tuota uskoa, mutta oikeasti sisallissodassa, kun punakaartit ja suojeluskunnat muodostettiin, kilpailu vakivaltamonopolista siirtyi noille. Poliisi jai lehdelle soittelemaan organisaationa, koska miesvoimaa ei ollut verrattuna noihin. Poliisi saattoi tehda sen verran kuin sai apua suojeluskunnalta, jos sellainen oli paikkakunnalla niskanpaalla, ja jos se halusi auttaa poliisia ko. asiassa. Jos ei.. Kuten monessa teolisuuskaupungissa tilanne oli, etta jossain vaiheessa valta oli punakaartilla, poliisi oli - nolla. Iosisan isani tuolaisessa tilanteessa, jossa punakaarti piti halussaan kaupunkia, pisti realistina poliisiuniformun kaappiin, pakkasi vaimon ja vauvaikaisen lapsensa seka tarvittavat tykotarpeet rekeen ja pakeni ammuskellusta kaupungista yon pimeydessa jaata pitkin kaupungin lahettyville pieneen torppaan odottelemaan tilanteen lopputulemaa.
Poliisina heiluminen oli tuossa tilanteessa hyodytonta ja olisi ollut itsemurha punikkien kasissa. Onneksi vaimon suku oli eduskunnassakin istuneita sosialisteja, siis monikossa. Se varmaan saasti hengen paetessa kaupungista?

Nyt tilanne on kohta sellainen, etta noin viitta  nuorta irakilaismiesta (40 000) kohden on enintaan yksi poliisi (n.8000). Kun tulijatahti jatkuu +- 100 000 vuodessa, kohta suhde on alle yksi poliisi per 10 nuorta miespuolista irakilaismatua..   Do your math. Jos tuo porukka alkaa riehua oleskelulupahylsypaatosten / pettymyksen "palkkaan" ja majoitukseen vuoksi jokusen kuukauden paasta, ei poliisi hommaa voi handlata ilman apua Puolustusvoimilta ja sen reservilaisilta seka noilta kansalaisten perustamilta sekalaisilta turvajoukoilta.

Ja ohjattu koordinoitu riehuminen on todennakoista. "Hadanalaisilla" on alypuhelimet, joissa on Whatsapp, FB, Twitter ja muita sovelluksia. Voi olla, etta valtion kannattaisi harkita kriisisuunnitelmiinsa etukateen mahdollisuutta ilmoittaa verkkoyhtioille tarvittaessa pimentaa prepaid-yhteydet alueellisesti tai koko maassa tuollaisen ohjatun matu-reihumisen alkaessa tai ollessa mahdollinen. Jos koko kannyverkko suljetaan, tulee valtaisa kaaos. Matuilla on onneksi nyt paaosin vain prepaid-liittymia. Tama valmiussuunnitelma pitaisi olla koko EU:n laajuinen. Me olemme langattoman verkon ja sovellusten kautta luoneet johtojarjestelman kenelle vaan kayttaa..

Mutta tama kadeton hallitus tulee olemaan matkustajana, jos ongelmat alkavat. Jonkun muun tahon ne pitaa ratkoa paikanpaalla, ja se taitaa taas tippua kansalaisille? Ja mahdollisesti PV:lle, jonka muodostavat sekalaiset kansalaiset, toisin kuin poliisin.

Bigot

^ Eiköhän poliisi organisoituneena ja aseistettuna pysty nujertamaan melkein minkä kokoisen matulauman tahansa, mutta silloin ei enää ole varaa käyttää pehmeitä otteita. Ja onko Suomen poliisi valmis ampumaan kovilla väkivaltaisia mellakoijia? Onko Eduskunta tai kansakaan valmiita siihen?

Hamsteri

Se, että kuinka monta mitäkin kansallisuutta tai rotua tai sukupuolta liikkuu kerrallaan tiellä, kylällä, järvellä, metsässä ei voi kyllä mun mielestä pitää itsessään tuomittavana. Tietenkin jos kuka vaan syyllistyy rikokseen tai idioottimaiseen käytökseen pitäisi siihen puuttua jokaisen.

Mielestäni se on itsessään tuomittavaa, kun somali/afgaani/irakilais/syyrialais kansainvaeltajaporakat kulkevat vapaasti internointileirien ulkopuolella. Se tietää melkein aina häiriön aiheuttamista, uhkaa ja pahimmillaan pahoinpitelyjä ja murharaiskauksia.

Hyvä olisi, että järjestyspartiot seuraisivat heitä aina yöaikaan.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Oiva Armas

Missäs kuusessa tätä uutta ilmiötä on esiintynyt, onks tietoo kysyttiin ennenvanhaan Helsingin rautatieasemalla. Yleensä oli, jos loppuunmyyty, niin Malmilta sitten manne löyty.

Että onko tämmöistä toimintaa vai onko se SM:n kuvittelua?

Mr.Reese

Quote from: Bigot on 10.10.2015, 17:25:08

No JOS odinit vähentävät mamujen rötöstelyä, niin voihan siitä olla hyötyä.
Todennäköisin hyöty lienee Suomen rasistis-väkivaltaisen maineen luominen, mikä voi vähentää tulijamäärää.

Kuitenkin aika skeptisesti suhtaudun siihen, että kokonaisuus plussalle menisi.
Joensuussa alkaa olla ysäri-värinää.

Pohjois-Karjalan vastaanottokeskuksiin turvapaikanhakijoita on saapunut vasta aivan viime aikoina. Poliisin mukaan puheissa on havaittu kuitenkin jo samantyyppisiä sävyjä kuin skiniliikkeen nousun aikaan. Joensuun skinit herättivät aikoinaan pelkoa muun muassa iskemällä vastaanottokeskukseen sekä hakkaamalla ihmisiä.
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/10/11/vihapuhe-lisaantyy--joensuussa-savyja-skiniajoista
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Contributor

Vuosikymmeniä kansalaisten arvostusta nauttinut poliisijärjestelmä alettiin ajaa jo EU-jäsenyyden alusta alkaen säästöin ahtaalle. Seuraavaksi lakkautettiin poliisin itsenäiset yksiköt - perusteltiin säästöin. Sitten poliisi hiljalleen ajettiin osaksi politiikkaa (poliisihallituksen toiminta), kansan palvelemisen teeman jäädessä koko ajan enemmän taka-alalle. Lakkautettujen itsenäisten yksiköiden poliisikomisariotkaan eivät enää olleet haittaamassa soraäänin.

Liittovaltio tarvitsee liittovaltion poliisin joka ajaa liittovaltion etua ja valvoo kansaa. Sellaista ei saada luoduksi, mikäli kansa kokee oman poliisin paremmaksi. Kun maa täytetään levottomuuksia tuottavilla matu:lla ja samalla kansallinen poliisi ei resurssien puutteiden ja politikoinnin johdosta enää nauti entisen kaltaista kansan luottamusta on se helpompi vaihtaa liittovaltion poliisiin.

Liittovaltion poliisilta  ei tule puuttumaan mitään, on parhaat mahdolliset resurssit, työntekijöillä erinomaiset edut ja yhteishenki, EU-virat. Väkivaltakoneisto tulee olemaan parasta mitä on nähty kuunaan suomessa. Ainoa ero tulee olemaan se että koneisto ei ole enää kansan asialla vaan valtakoneiston eli brysselin asialla.

Tämä muutos tehdään kun matu-määrät ensin epävakauttavat eurooppalaisen sisäisen turvallisuuden ja "tarvitaan" poikkeustila. Poikkeustilan turvin EUPOL ajetaan läpi ja aluksi kansalaiset kokevat sen positiivisena ja turvallisuutta lisäävänä asiana.

Nyt poliisikouluissa EU-aivopesty nuorempi konstaapelilauma kirmaa EU-virkaan yhtä innokkaasti kuin Puolustusvoimien upseeristo, joka EU- ja NATO-komennusten huumaamana on jo vuosia sitten sivuuttanut realismin siitä mitä heidän alun perin piti olla turvaamassa.

Edit: vaihdettu "virkojen", "komennusten".

Unelma Sirpaleina

Quote from: Contributor on 11.10.2015, 08:35:54

Vuosikymmeniä kansalaisten arvostusta nauttinut poliisijärjestelmä alettiin ajaa jo EU-jäsenyyden alusta alkaen säästöin ahtaalle. Seuraavaksi lakkautettiin poliisin itsenäiset yksiköt - perusteltiin säästöin. Sitten poliisi hiljalleen ajettiin osaksi politiikkaa (poliisihallituksen toiminta), kansan palvelemisen teeman jäädessä koko ajan enemmän taka-alalle. Lakkautettujen itsenäisten yksiköiden poliisikomisariotkaan eivät enää olleet haittaamassa soraäänin.

Liittovaltio tarvitsee liittovaltion poliisin joka ajaa liittovaltion etua ja valvoo kansaa. Sellaista ei saada luoduksi, mikäli kansa kokee oman poliisin paremmaksi. Kun maa täytetään levottomuuksia tuottavilla matu:lla ja samalla kansallinen poliisi ei resurssien puutteiden ja politikoinnin johdosta enää nauti entisen kaltaista kansan luottamusta on se helpompi vaihtaa liittovaltion poliisiin.

Liittovaltion poliisilta  ei tule puuttumaan mitään, on parhaat mahdolliset resurssit, työntekijöillä erinomaiset edut ja yhteishenki, EU-virat. Väkivaltakoneisto tulee olemaan parasta mitä on nähty kuunaan suomessa. Ainoa ero tulee olemaan se että koneisto ei ole enää kansan asialla vaan valtakoneiston eli brysselin asialla.

Tämä muutos tehdään kun matu-määrät ensin epävakauttavat eurooppalaisen sisäisen turvallisuuden ja "tarvitaan" poikkeustila. Poikkeustilan turvin EUPOL ajetaan läpi ja aluksi kansalaiset kokevat sen positiivisena ja turvallisuutta lisäävänä asiana.

Nyt poliisikouluissa EU-aivopesty nuorempi konstaapelilauma kirmaa EU-virkaan yhtä innokkaasti kuin Puolustusvoimien upseeristo, joka EU- ja NATO-komennusten huumaamana on jo vuosia sitten sivuuttanut realismin siitä mitä heidän alun perin piti olla turvaamassa.

Kyllä, samaan aikaan on ajettu alas tulli, rajavartiolaitos, varuskunnat, pelastulaitos ym viranomaiset joilta saatiin nopeasti virka-apua tarvittaessa. Olen varma että muuttoaallon tilanneet Euroopan johtajat tekivät sen tahallaan ajaakseen yhteistä turvapaikkapolitiikkaa, frontexia, eu-poliisia ja -armeijaa. Nyt niille alkaa olla käyttöä ja läpihän se menee kun kansalaiset tulevat sitä itse vaatimaan. Liskomieskin sen tietää; problem, reaction, solution.
"France will not only be invaded by the aggressors from the outside, but will also be conquered from within as a result of collaborative forces and other forces..specifically Islam, which will be this force working from within."
Billy Meier, 1987
http://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Henoch_Prophecies

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: VeePee on 10.10.2015, 21:58:36
Optimitilanne olisi tietenkin se, että partioissa olisi sekä kantiksia että mamutaustaisia ihmisiä. Mielellään naisiakin mukaan koska heidän läsnäolollaan tuppaa olemaan kaikkia osapuolia rauhoittava vaikutus.

Paitsi ota huomioon sunni-shiia-kurdi-juutalais-tiesmikä kähinät.

P

Quote from: Bigot on 11.10.2015, 00:17:34
^ Eiköhän poliisi organisoituneena ja aseistettuna pysty nujertamaan melkein minkä kokoisen matulauman tahansa, mutta silloin ei enää ole varaa käyttää pehmeitä otteita. Ja onko Suomen poliisi valmis ampumaan kovilla väkivaltaisia mellakoijia? Onko Eduskunta tai kansakaan valmiita siihen?

Ei taalla kukaan ole valmis muuhun kuin pyllistamaan kaskettaessa. Luuleeko, etta valtio, jonka johtajana on Sipilan kaltainen noosi kykenee mihinkaan vakivaltaan tai edes selkarankaiseen kovuuteen, joka ehkaisisi vakivallan. Homma tulee menemaan niin etta alkaa koordinoitu perseily ympari Suomenmaan  turvapaikkahylsyjen alkaessa tippua. Sipila vetaisee paskat housuunsa ja muistaa "ihmisyyden", joka "ei saa olla hukassa" ja  saikkyy ja suostuu ihan mihin tahansa matut haluavat. Sipila on unohtanut, etta on Suomen paaministeri, ei esim. Irakin tai Ruotsin ja hanen pitaisi vastata suomalaisten hyvinvoinnista. Koko hallitus on ihan taysi kadeton kasa paskaa, joka ei nahnyt todellisuutta, vaikka se puri perseesta noita impotentteja ministereja leikkivia pystyyn nostettuja paskoja. Sipila  joka kehuu syyskuussa, etta matuongelma ei "varayta edes budjettia" ja kutsuu lisaa vakea halvalla poliittisella tempullaan, pitaisi laittaa valtakunnanoikeuteen vastaamaan pellilystaan. Se etta on kyvyton paska ei ole puolustus, kun on hankkiutunut paaministerin asemaan. Pitaisi jaada kotiin ja antaa homma kykenevalle, jos on itse kyvyton, munaton ja taidoton paskiainen.

Miten luulette sen pullanaamaisen paskiaisen yhdessa toisen sydanvaivaisen paaviapalvovan palleron kanssa reagoivan, kun kova tulee kovaa vastaan? Ja vaajaamatta se tulee. Toinen paskoo housuunsa, saa veriotulpan jalkaansa  ja rukoilee jumalaa, toinen saa sydankohtauksen ja paskahalvauksen. Sitten mennaan viikoja joku helvetin aaliomaisesti hymyileva Stubb "johdossa". Mihinkaan ei ole munaa tehda kovaa paatosta oikea-aikaisesti talla pelleporukalla. Valitettavasti. Todistastakaa Audin takapenkin matkustajat etta olen vaarassa? Vai eiko teista ole muuhun kuin matkustajiksi todellisuudessa, vaikka teilla pitaisi olla valtaa paatta suunta?

Etta vituttaa lasten puolesta nama saatanan tuolille nostetut paskiaiset . Jos on valtaa, pitaisi olla vastuu ja munaa kayttaa sita valtaa tarvittaessa. Muuhunkin kuin median sensurointiin. Hallituksella on yhtapaljon munaa kuin aamupuurossa - tasan nolla.

Ja poliisi. Ei ne kykene kuin sakottamaan kiltteja ihmisia tyhjasta.Ja ryssimaan esitutkinta ja pelleilemaan komedian toisella puolen  jossain Auerin jutussa (ihan sama onko syyllinen vai ei, koko oikeusjuttu jatutkinta on kasa taidotonta ja kyvytonta paskaa, no senhan aloitti Paatero, joten ei yllata.) ja keskenaan Aarnion jutussa.  Atarien kanssa ovat paskoneet jo nyt housuunsa ja katsoneet muualle. Kun paska iskee tuulettimeen ei saada nattia fiktiivista kuvaa TV-sarjaan. Luultavasti suuri osa poliiseista kompii piiloon pelkaamaan.

Paskinta on etta kaiken maailman atarit paasevat riehumaan kun tissiposkiset virkamiehet ja heidan poliitinen johtonsa - hallitus ei kykene mihinkaan muuhun kuin jeesusteluun. Tuntuu etta ainut mies siella on Hanna Mantyla! Saatana etta tama piti nahda.  Mista saan henkisia korvauksia? Valtiokonttorikin taitaa olla kohta kanttuvei?

P

Quote from: Unelma Sirpaleina on 11.10.2015, 08:58:25
Quote from: Contributor on 11.10.2015, 08:35:54

Kyllä, samaan aikaan on ajettu alas tulli, rajavartiolaitos, varuskunnat, pelastulaitos ym viranomaiset joilta saatiin nopeasti virka-apua tarvittaessa. Olen varma että muuttoaallon tilanneet Euroopan johtajat tekivät sen tahallaan ajaakseen yhteistä turvapaikkapolitiikkaa, frontexia, eu-poliisia ja -armeijaa. Nyt niille alkaa olla käyttöä ja läpihän se menee kun kansalaiset tulevat sitä itse vaatimaan. Liskomieskin sen tietää; problem, reaction, solution.

Kai se on pakko, kun Merkel ryssittyaan euron ja avattuaan rajat - kertoo hanella olevan "suunnitelman". Ainakaan saksalaisten tai muiden EU-kansalaisten edunmukainen se "suunnitelma" ei voi olla.