News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Nuutti Hyttinen epäiltynä kukkahattuilusta - turhaan

Started by tutkimus, 03.04.2015, 20:17:43

Previous topic - Next topic

Peltipaita

Nyt on todella lähdetty veneen keikuttamattomuuden linjalle kun Vahteraa ei valittu. Persut tai demarit, aivan sama. Tai ei sentään; Demarien, vihreiden ja RKp:n ollessa hallituksessa turvapaikanhakijoita tuli Suomeen vähemmän.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Kyklooppi

Quote from: Topi Junkkari on 02.07.2015, 11:28:47
Nuutti on sosiaalisesti kömpelö (kuten olen itsekin), mutta hän on kuitenkin ihan omilla rahkeillaan valmistunut kauppatieteen maisteriksi ja oikeustieteen kandiksi ja tehnyt töitä vaativissa talouselämän asiantuntijatehtävissä.

Puolueelta on selvä positiivinen signaali valita tehtävään kolmissakymmenissä oleva henkilö eläkeläisen asemesta.

No mutta, mitäs ne vaativat talouselämän asiantuntijatehtvät ovat olleet? (  elä välitä topi, minä olen kömpelö myäs epäsosiaalisesti )
Ihmisjäte.

Topi Junkkari

Quote from: venla viitakoski on 02.07.2015, 11:43:26
No mutta, mitäs ne vaativat talouselämän asiantuntijatehtvät ovat olleet? (  elä välitä topi, minä olen kömpelö myäs epäsosiaalisesti )

Yksityisellä sektorilla taloushallinnon tehtävissä hän on, projektipäällikön ympäripyöreää titteliä taitaa kantaa. Kertokoon itse tarkemmin, jos haluaa.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Kyklooppi

En ole keskusteluyhteydessä k.o henkilöön mutta hyvähän se jos on työkalut hommiinsa olemassa.
Ihmisjäte.

Jukka Wallin

Quote from: Topi Junkkari on 02.07.2015, 11:48:40

Yksityisellä sektorilla taloushallinnon tehtävissä hän on, projektipäällikön ympäripyöreää titteliä taitaa kantaa. Kertokoon itse tarkemmin, jos haluaa.

Itse Nuutin tuntevana, onko hän asiantuntija siinä missä Pauli olisi ollut, niin epäilen suuresti. Vaativaan asiantuntijavuuteen tarvitaan paljon muutakin kuin tuplatutkintoa.  Toki työelämässä hän on ollut ja opiskellut ulkomailla, mutta siltikin.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Bienveillant

Quote from: Topi Junkkari on 02.07.2015, 11:28:47
Nuutti on sosiaalisesti kömpelö (kuten olen itsekin), mutta hän on kuitenkin ihan omilla rahkeillaan valmistunut kauppatieteen maisteriksi ja oikeustieteen kandiksi ja tehnyt töitä vaativissa talouselämän asiantuntijatehtävissä.

Puolueelta on selvä positiivinen signaali valita tehtävään kolmissakymmenissä oleva henkilö eläkeläisen asemesta.
Kolmekymppiseltä puuttuu kuitenkin se elämänkokemus, joka tuo monesti tarvittavaa perspektiiviä asioihin ja niiden ymmärtämiseen. Parasta tietty olisi että näissä posteissa olisi eri-ikäisiä ihmisiä, vanhemmat kokemusta tuomassa ja nuoret haastamassa vanhoja patuja uusin ajatuksin. Kolmekymppisenä ihminen on yleensä kaikkivoipaisimmillaan, mutta kun pääsee neljänkympin paremmalle puolelle, alkaa ymmärtämään miten vähän sitä oikeastaan mistään ymmärtääkään.
Sohvaltahuutelija

Foundation

Lipposen Paavollakin on varmasti kansainvälisestä taloudesta kokemusta. Soinin Timokin kehuskeli joskus, että voisi mennä heittämällä toimitusjohtajaksi. Nuutinkin yksityisen sektorin kokemuksella voi pyyhkiä perseensä, jos naisen raskausriskin kohdalla aletaan soveltaa valikoivaa matematiikkaa.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Sputnik

Quote from: Topi Junkkari on 02.07.2015, 11:48:40

LinkedIn profiilista: "Project manager, Staria Oyj, November 2012 – Present (2 years 9 months)Helsinki
I work as a project manager in customer projects and internal development projects. The scope of my startup projects usually include bookkeeping, accounts receivable, accounts payable, travel invoices, fixed assets management and salary management"

Eli työtehtävät ilmeisesti aika perus taloussihteeri/kirjanpitäjähommia. Eli työn kautta mies ei kyllä puolueen talouspolitiikan guruksi ole pätevöitynyt. Koulutus on yritysjuridiikkaa ja rahoitusta&kirjanpitoa.

On toki niin, että ihminenhän nyt ei välttämättä tee juuri sitä työtä mihin rahkeet riittäisi, koska leipää on vaan jostain saatava. Olisiko Hyttisen CV:ssä sitten harrastusten kohdalla mainittu "talouspolitiikka" ja se vakuutti puoluejohdon.

EDIT: Kohtuullista lienee kuitenkin antaa herralle tilaisuus näyttää mihin pystyy. Kuka sen tietää vaikka olisi tuohon nimenomaiseen tehtävään selkeästi paras vaihtoehto.

Endsong

Joo, missään nimessä tällaista valintaa ei olisi pitänyt tehdä. Hyttisen ikäisellä (tai hänen kokemuksellaan varustetulla henkilöllä) on äärimmäisen harvoin tarvittavaa talouspoliittista kokemusta ja osaamista. Jos olisi, niin eiköhän se olisi tullut ilmi jo eduskuntavaalikampanjan aikana. Muodollisella koulutuksella ei ole tässä tapauksessa juuri mitään virkaa. Maisteritason opinnot taloustieteissä ovat suurelta osin muotiajatuksia ja virallista propagandaa, joilla on hyvin rajallinen käyttökelpoisuus talouspolitiikassa. Juridiikkakaan ei tuo talouspoliittista osaamista. Ehkä tämä on perussuomalaisilta jonkinlainen yritys sijoittaa tulevaisuuteen.

J. Lannan haamu

Ei ****lauta  :facepalm:

Milloin tämä painajainen loppuu, eikö tässä ole persujen äänestäjät kärsineet  jo ihan tarpeeksi. Ensimmäisenä tiedoksenne, tänä päivänä joka toinen on kauppatieteen maisteri, 'tieteellinen' tutkimus ei vaadi yhtään mitään syvyyttä tai sen kummempaa osaamista, etenkin jos tekee vielä kvantitatiivista tutkimusta. Toinen on projektipäällikkönä olo, riippuen toki tilanteesta, he eivät usein osallistu edes kehitystöihin ja heillä EI tarvitse olla substanssiosaamista asiasta.

En väitä, että nuo yllä olevat laskisivat Nuutin arvoa, hän voi olla kova tekijä! Mutta, kysymys ei ole siitä, kysymys on perussuomalaisten käsittämättömästä logiikasta. Mulla hajoaa oikeasti kohta pää tämän ymmärtämättömyyden kanssa...

Älkää vaan sanoko, että persut ovat samankaltainen hyvä-veli-järjestö mitä vihreät ovat hyvä-sisko....

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

koli

Eiköhän kyse ollut siitä, että Paulilla on vähemmän kavereita Persuissa, mitä Nuutilla. Eli äänestettiin perinteiseen poliitikon tapaan sitä parasta kaveria eikä parasta osaajaa.
Mörökölli

Bienveillant

Puolueissa pitäisi olla kaikista parhaimmat talouden osaajat ja ymmärtäjät, sillä politiikka on tiivistettynä vain ja ainoastaan yhteisten rahojen käyttöä. Nyt sitä yhteistä rahaa on levitelty huiskin haiskin afrikkalaisiin vessaprojekteihin, joihin meillä ei yksinkertaisesti ole enää varaa.
Sohvaltahuutelija