News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-07-01 Kaleva: Vankeutta 15-vuotiaan jouk­ko­rais­kauksesta

Started by Blanc73, 01.07.2015, 18:31:24

Previous topic - Next topic

koli

Mörökölli

valla_valla

^ Tuolla Don Mokangolla tosiaan löytyy. Täytyypä vetäistä kuvat jakoon, että saadaan raiskaajaräppärille kasvot.

Vittulan väki jos Suomen nuoriso ottaa näitä neekeriräppääjiä kuunteluun.

Edit. Ja Kolille papukaijaa tutkivasta journalismista.

koli

Quote from: valla_valla on 02.07.2015, 23:33:00
^ Tuolla Don Mokangolla tosiaan löytyy. Täytyypä vetäistä kuvat jakoon, että saadaan raiskaajaräppärille kasvot.

Vittulan väki jos Suomen nuoriso ottaa näitä neekeriräppääjiä kuunteluun.

Kannattaa tosiaan tallennella ennen kuin häviää bittiavaruuteen.
Mörökölli

Micke

Quote from: Blanc73 on 02.07.2015, 09:27:30
Eli YLE ja HS eivät ole uutisoineet tästä törkeästä rötöksestä?

Mutta tälläistä kyllä löytyy YLEn laarista....
Tätä Afrikkaa media ei näytä – tuhannet Afrikkalaiset levittävät Twitterissä maanosastaan erilaista kuvaa
http://yle.fi/uutiset/tata_afrikkaa_media_ei_nayta__tuhannet_afrikkalaiset_levittavat_twitterissa_maanosastaan_erilaista_kuvaa/8120986

Voisimme kai aloittaa twitter-kuva-ketjun joukkoraiskaajista. Olisi kai melko afrikkalaiset ne kuvat kans.  :D

koli

Saanko esitellä Don Mokango aka rapartisti Molotova (kuvakaappaus youtuben puhemusavideolta):
(http://kuvapilvi.fi/k/y1yn.jpg)

Komean näköinen sälli.
Mörökölli

Uuno Nuivanen

Suomesta alkaa maahanmuuton myötä tulla mielenkiintoinen maa. Ehkä vielä jonain päivänä saamme  Tiina Rosenbergin  ja Umayya Abu-Hannan takaisin,j os kauniisti pyydämme polvillamme.

Miniluv

Quote from: Durrur on 02.07.2015, 11:05:32
Joku voisi kysyä, mitä me tehdään ihmisillä, joiden ymmärryskyky ei riitä sanan "ei" ymmärtämiseen. Alkaa sellainen fiilis tulla, että lemmikeiksi niitä Afrikan poikia tänne kärrätään, vaikka sanon tässä kohtaa kissanikin ymmärtävän kiellon hyvin. Kissaa harvoin vain kiellot kiinnostavat vaan tekee vain mielensä mukaan. Joko oikeuspsykologi on ymmärtämiskyvystä ihan kujalla tai kissa on korkeammalla evoluution tasolla kuin nämä raiskaajakulttuurien jäsenet. Ei sinällään, fiksu kissa se on, mutta ei siitä tuottavaa yhteiskunnan jäsentää saa tekemälläkään.

Ei kai kysymys ole ymmärtämisestä sinänsä, vaan ristiriitaisista viesteistä.

Jos suomalainen nainen pukeutuu normaalisti (=paljastavasti toisten normien mukaan), katsoo silmiin, puhuu vuolaasti, tulee toisen asuntoon, koskettaa tai suutelee, nämä ovat muslimikulttuureissa KYLLÄ-signaaleja, ja suomalaisen suullinen EI-signaali viime hetkellä jää ristiriitaiseksi kohinaksi.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

wjp

Herra Don M:n kuvaa silmäillessäni alkoi epäilyttämään 15vuotiaan järjenvalo. Lähteä nyt tämän "Tarzanin"kanssa huumebilettämään. Vähän kuin pistäis teltan raiteille ja kävis paapimaan. WanhaP
Islam ymmärtää naista.

Alapo

Onhan kaikennäköisillä räppäreillä faneja, jotka on aivan innoissaan jos ne pyydettäis jatkoille, oli ikä mikä tahansa.

wjp

Sepä se juuri saa epäilemään sitä järjenpimeyttä. Tämä on vissiin urbaania luonnonvalintaa. WanhaP
Islam ymmärtää naista.

valla_valla

Quote from: wjp on 04.07.2015, 10:24:06
Herra Don M:n kuvaa silmäillessäni alkoi epäilyttämään 15vuotiaan järjenvalo. Lähteä nyt tämän "Tarzanin"kanssa huumebilettämään. Vähän kuin pistäis teltan raiteille ja kävis paapimaan. WanhaP

Sitä mukaa kun Suomeen tippuu lisää kehitysmaalaisia miehiä, syntyy myös nuorten tyttöjen keskuuteen, 10:stä vuodesta ylöspäin, aivan samanlaisia ilmiöitä kun Ruotsissa on ollut jo niin kauan kuin on kehitysmaalaisiakin. Kyse on eräänlaisesta wannabe- kehitysmaalaisuudesta, jossa nuori kehitysmaalainen nähdään jännittävänä, erilaisena ja jotenkin coolinpana kuin kantasuomalainen ikätoveri. Jokaisella yläasteella tytöillä on omat ryhmänsä; on afrikaanon rakastajaa, toiset taas fanittavat lähi- itäläisiä. Joillekin kansanryhmille, kuten esimerkiksi entisen Jugoslavian alueen pojille, syntyy ihan oma fanikerho.

Tytöt antavat herkemmin näille tavaraansa, koska näissä kulttuureissa pimperon vonkaaminen on kovempaa. Kunniakulttuuriset miehet ovat yltiöyliseksuaalisia ja kulkevat muna kädessä ympäriinsä tarjoamassa sitä ohikulkeville naisille jo siitä iästä alkaen kun muna alkaa seisomaan. Kehitysmaalaiselle nuorelle miehelle on ylpeilyn aihe, kun muna seisoo.

Moni Ruotsalainen tai suomalainenkaan 15 vuotias poika ei kehtaa vongata pillua, kuten kehitysmaalainen tekee, sillä kulttuureissamme ollaan loppujen lopuksi aika häveliäitä.

Kehitysmaalaiset eivät näe missään muualla paljasta pintaa kuin paikallisten tyttöjen reisissä, sillä heidän omat naisensahan kulkevat monesti hinnutettuina. Valkoisen tytön kevyt pukeutuminen on useimmiten liikaa kehitysmaalaiselle. Seuratkaapa kesäiltaisin kaupungilla liikkuvia kehitysmaalaisia. He korisevat kuola suusta valuen kuin Homer Simpson, joka ajattelee ruokaa. Pää pyörii, silmät samena kiimasta.

Kun nuori tyttö sitten eksyy tällaisen miehen mukaan alunperin jännityksestä tai kehitysmaalaisen cooliudesta, on seurauksena raiskaus jos tyttö ei anna suosiolla.

Tapaukset tulevat lsääntymään sitä tahtia kuin kehitysmaalaisia virtaa Suomeen. Moni on varmaan huomannut, että nykyään alkaa tapauksia olemaan tihenevään tahtiin.

Outo olio

Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Outo olio

Tätä videota ei kai vielä ollut mainittu? ??? Jos lyriikat eivät ole vain räppihöpinää vaan omaelämänkertaa niin huh huh mikä tapaus. :o Mies sanoo melko suoraan että kun päässä naksahtaa niin hänellä itselläänkään ei ole mitään kontrollia siihen missä ja miten mennään. Ja muutenkin aika "villi ja vapaa" meininki.

Molotova - Adrenaliini
https://www.youtube.com/watch?v=FfNLXoZnGAg

QuoteNyt kun ollaan tässä vaihees niin alatte puhuu
mut ette tiedä mis on raja millon voisin suuttuu
kilahdan jos kilahdan, pimahdan jos pimahdan
ei mua vois kiinnnostaa koska mä en tullu puhumaan

synnyin hiljaseen ja aion kuolla hiljaseen
en lässytä kyl paljon sanat säästän sisälle
snadin olin tosi "pirrrr" ujo poika
mut silti en oo koskaan ollu kenenkään koira

komentelet mua, se on tosi ärsyttävää
mä nyt teen mun juttuu, eikä mul oo hävettävää
chillaan frendien kans vaan rauhassa kadulla
välil päivät on pilalla, hyvää päivää halutaan

pof pof passaa, kush aina natsaa,
tykkään paljon bladaa ettei aivot pysy raakan
jos sä saat pataan se on puheistasi kiinni
ei sun tarvi tehä mitään rikosilmoituksii

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
ei kukaan kilahda huvikseen
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
pitäisit nyt edes pääs kii
se on adrealiinist kii

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

ainak ku mä sanon et nytte mä oon rauhas
jos sillo posse melskaa ja haluu mua hautaan
jos mä vedän kilarit ja vedän niille vastaan
vähä ajan päästä ne menee oikeuteen haastaa

mut silti mä en nuku, sillon kun ei oo pukuu,
mä pistän päähän hupun ja en näytä naamaa kun suutun
oha tää aika kritissä, ite auot päätäs, sä kelaat ettei
Moltovan kaa oo mitään hätää

ku sä oot mun kaa oo täysil tai mee himaas
mul on pahoi ideoit, nyt kaikki selvitetään pihal
ei poliisi tuu koskaan estää mua tekemästä mitään
mä teen, mitä mä teen, vaikka rikoksia lisää

en kuuntele ketään, oon itsepäinen
ymmärrä mitä meinaan, mee sinnepäin hei
eiks muka mee hermot tommoseen pelleilyyn
älä hei pliis jää bostaa vaan vittu mene nyt

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

raidan ja raidan, ku aurinko paistaa
mä sulle naurann ku tänään muhun kulutat aikaa
te heidaatte mua, koska mulla on hemo tyyli
siksihän te tulitte meitsin vaatteita nyysii

ja naiset heidaa aina, ku on uus mimmi näkyvil
mua ei vois kiinnostaa, mihin oisit päässykki
miks koko ajan sä mainitset mun nimee
jos sullon noin ikävä niin tuu mun dikkii imee

mä pysyn aina pystys enkä kellekkää alistu
älä auo päätäs jos ei väkivalta maistu
Korsost päin kotosi ja siel mä en pelleile
Vantaal ku oon, mä en oo himas edes hetkee

kato mikä meiniki, et kuka nyt pelleilee
kännipajarit auttaa pistää niitä erikseen
sit ne alkaa puhuu meistä paskaa
en haluu et adrealiini nousee, en nyt jaksaa

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

jos mä yhtäkii kilahdan
se on adrenaliinist kii
se on adrealiinist kii
sä puhut kyl yli liikaa
se on adrealiinist kii
se on adrealiinist kii

Korjattu: pieniä kirjoitusvirheitä.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Outo olio

Ja tässä vielä toinen kuva miehestä.

MW

"Molotova". Mielenkiintoinen valinta. Venäläinen tulkitsisi tuon "Molotov" -nimisen miehen vaimon nimeksi.

Eino P. Keravalta

QuoteOikeuspsykologi Helinä Häkkänen-Nyholmin mukaan tilastoa voivat selittää kulttuuriset erot.

"Muista kulttuureista tulleet miehet eivät välttämättä ymmärrä, että suomalaisen naisen sanoma ei todella tarkoittaa eitä", hän sanoo Ylelle.

Miten ne sen voisivat ymmärtää, kun monta kertaa oikeuskin on sitä mieltä, että ei se naisen 'ei' nyt niin kovin tärkeä elementti ole, vähän nuhdellaan poikia silmää iskien, kuten Tapanilan tapauksessa, jossa pervo-oikeus liittoutui raiskaajien kanssa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

J. Lannan haamu

Oikeuspsykologi selittää tarkoituksella viitaten tuohon EI -termiin. Sillä saadaan huomio pois paljon merkittävimmistä ja syvällisemmistä kulttuurieroista, kuten vallankäytöstä, kunniasta, häpeästä, moraalista, maskuliinisuudesta, kollektiivisuudesta, epävarmuuden välttämisestä jne jne.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Masa76

Quote from: MW on 05.07.2015, 12:56:07
"Molotova". Mielenkiintoinen valinta. Venäläinen tulkitsisi tuon "Molotov" -nimisen miehen vaimon nimeksi.

Ei varmaan keittiön terävin veitsi, mutta taatusti työkalupakin tylsin vasara.
"Kane seemed fine... " - Ellen Ripley

Eino P. Keravalta

Quote from: koli on 04.07.2015, 03:24:18
Saanko esitellä Don Mokango aka rapartisti Molotova (kuvakaappaus youtuben puhemusavideolta):
(http://kuvapilvi.fi/k/y1yn.jpg)

Komean näköinen sälli.

Komea on poitsu juu. Erityisen vaikutuksen tekee älykäs katse. Huomaa heti, että otsanahan alla pohditaan Hegelin oikeusfilosofiaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mikko pa

Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Ernst

Komean näköinen sälli.

Aapelin Siunattua hulluutta mukaellakseni totean, että on sällin päänkuori niin ohkosista aineksista tehty, että sieltä neurodegeneraatio läpi paistaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Eino P. Keravalta on 05.07.2015, 13:33:07

Komea on poitsu juu. Erityisen vaikutuksen tekee älykäs katse. Huomaa heti, että otsanahan alla pohditaan Hegelin oikeusfilosofiaa.

Vaihtoehtoisesti aksiomaattista todistelua. Siinä tuppaa huulikin hiukan putoamaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

UgriProPatria

Quote from: MW on 05.07.2015, 12:56:07

Jospa se tuon neek... tyypin mielikuvissa ja kielitaidossa liittyy jotenkin "moloon"...

MW

Quote from: M on 08.02.2016, 21:41:50

Komean näköinen sälli.

Aapelin Siunattua hulluutta mukaellakseni totean, että on sällin päänkuori niin ohkosista aineksista tehty, että sieltä neurodegeneraatio läpi paistaa.

Karismaattinen sälli. Kuuluisa "magneettis-hypnoottinen katse", silmistä näkee läpi koko pään, jos taustalla on vähääkään valoa.

Alapo

Quote from: Mikko pa on 08.02.2016, 21:24:39
tää oli ollut hovissa:

Kennylle 3v8kk

Anzabille 2v6kk

Yvekselle 4v

http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?f=25&t=8590

Todella hyvä että korottivat tuomioita. Tosin, tuskinpa tulee olemaan noiden viimeiset tuomiot.

ilmari3.

Quote from: M on 08.02.2016, 21:41:50

Tuhkasen ladossa saarnamies Lempinen: "Yhden heistä tunsin jo ensikatsannalla vähämieliseksi, sellaiseksi syntymästään saamapuolelle jääneeksi... toiset kaksi olivat vaeltaneet ikänsä kaikenlaisen konnuuden ja rikoksen polulla"

Kansalliskirjailijamme Simo Tapio Puupponen oli näkijä.

Mikko pa

Quote from: Alapo on 09.02.2016, 05:36:21
Quote from: Mikko pa on 08.02.2016, 21:24:39
tää oli ollut hovissa:

Kennylle 3v8kk

Anzabille 2v6kk

Yvekselle 4v

http://www.vanhemmat.com/keskustelu/viewtopic.php?f=25&t=8590

Todella hyvä että korottivat tuomioita. Tosin, tuskinpa tulee olemaan noiden viimeiset tuomiot.

osalla ei ollut edes ensimmäiset...
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Blanc73

Eivät miltään järjen jättiläisiltä näytä nuo supermoniosaajat. Kotimantereensa kansallisharrastus, joukkoraiskaus, sentään sytyttää toimimaan. Afrikan geenipoolin pohjamutia kaavitaan....
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Jepulis

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020921092201_uu.shtml
QuoteHovioikeus on tuominnut vankilaan mieskolmikon, joka vuoron perään raiskasi 15-vuotiaan tytön.

Mutta arvatkaapa mitä? P....n p..le! Taas alennusta siksi, että
QuoteEmbamben ja Mokangon rangaistusta alennettiin, koska kummatkin oli tuomittu aiemmin saman vyyhden käsittelyssä parin vuoden rangaistuksiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Se ilman alennusta tuomittu tekijä sai 4 vuotta. Siis kaikki saivat 4 vuotta. Joten he istuvat just noin 2. Ehkä.

Kenen sairasmielisen päässä on alunperinkin syntynyt idea antaa paljousalennusta juuri näistä teoista? Eikö kaiken järjen mukaan juuri tämän teon toistamisesta pitäisi tulla korotusta, esimerkiksi 15 vuoteen näin aluksi?

Käytännössä nämä sairaat joukkoraiskaaja pedofiiliapinat saivat alennusta niin paljon, että heidän kokonaisrangaistuksensa on sama kuin sillä tyypillä, joka jäi kiinni tällä kertaa vain yhdestä "suorituksesta". Mitä helvattia mielisairaiden tuomarien päissä oikein liikkuu? Koko jengi on vapaalla ilmeisesti viimeistään parin vuoden päästä, koska tutkintaaika vähennetään ja puolet tarttee kärsiä. Varmasti ollaan vankilaajan jälkeen hyvin virittyneitä uusiin haasteisiin.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.