News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-06-22 Yle: Suomen mamurikkaimman alueen asukas on onnellinen

Started by koli, 29.06.2015, 11:37:36

Previous topic - Next topic

guest8096

Niin, se mamu siellä mamurikkaalla alueella viihtyy hyvin. Miksi sen alueen suomalaisista ei kerrota mitään?

Eino P. Keravalta

Kiva, että Khalida on onnellinen.

Minä en sen sijaan ole aivan yhtä onnellinen, koska teen työtä vientiteollisuudessa ja joudun maksamaan tuon p--kan.  :(

PS: Ulkomailla olen viimeksi käynyt noin kymmenen vuotta sitten. Senkin matkan jouduin itse maksamaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Peltipaita

Quote from: elven archer on 29.06.2015, 13:20:19
Tuohan oli suomalaista journalismia perinteisimmillään: haastateltava valitaan niin, että toimittajan mielipide tulee sanotuksi.

Tämä asiahan on ollut kaikkien tiedossa jo vaikka kuinka kauan. Mutta asian pukeminen yhdeksi lauseeksi tuolla tavalla on kaunista katseltavaa.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Jorma M.

Quote from: Svart Lucia on 29.06.2015, 13:16:54
Quote from: koli on 29.06.2015, 13:08:11
Quote from: Jorma M. on 29.06.2015, 12:54:29
Toimittaja Moilanen on äärifeministi, Vulva/Tulva -lehden ex-päätoimittaja, Ylen erityissuojeluksessa olevan Jan Erolan (Jälkiviisaat) ns. puoliso. Moilanen on siis fanaattinen kulttuurimarxilainen.

Facebook- profiili:
https://www.facebook.com/anne.moilanen.54

Ryhmissä: Feministinen ajatushautomo Hattu, FemAct, Tiina Rosenberg, Veronika Honkasalo, Naisasialiitto Unioni

Aikamoinen värisuora! :flowerhat:

Nyt rupee tipahtelemaan faktaa tuosta huippureportterista. Johan juttua lukiessani ymmärsin ettei tekstiä ole voinut kirjoittaa tasapainoinen, loogisesti ajatteleva ihminen.
Jäljelle jää kysymys: miksi YLE työnantajana hyväksyy tällaiset journalistiset limbot? Lukijana en voi edes äänestää lompakollani.

No, Yle hyväksyy tällaiset journalistiset limbot, koska se on homoseksuaalisuutta, monikulttuurisuutta, feminismiä, islamia, laki- ja oikeusjärjestelmän alasajoa sekä yksipuolista Suomen aseriisuntaa ajava laitos.

Ja koska sen hallintoneuvostoa johtaa persu.

Ja koska sillä on nykyisin pakkovero-oikeus joka mahdollistaa täydellisen vittuilun suomalaisille. Eli saa tehdä mitä huvittaa ja kehtaa ilman että veronmaksajat voivat tehdä yhtään mitään.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".