News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-04-19 VU: Teinitytöt lähtivät sotimaan Syyriaan - Interpol etsii

Started by Kemolitor, 19.04.2014, 19:40:41

Previous topic - Next topic

Skeptikko

Quote from: jmm on 31.12.2015, 15:26:35
Minua surettaa kovasti heidän kohtalonsa. He olivat vielä aivan lapsia.

Heille myytiin jonkinlainen romantisoitu fantasia ja todellisuus oli maanpäällinen helvetti seksiorjana.

Kaikkia ei yksinkertaisesti pysty pelastamaan omalta hölmöydeltään. Jotkut ovatkin näköjään ehdottaneet tuota tyttökaksikkoa vuoden Darwin-palkinnon saajiksi.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Kim Evil-666

Jos ihminen on tarpeeksi tyhmä lähteäkseen vapaaehtoisesti jihadistien kelkkaan, häntä tuskin silloin voi mikään pelastaa.

Oma typerä tahto, oma typerä kohtalo! Jos jokin surettaa, niin tyttöjen suunnaton tyhmyys. Hölmöläisiä mahtuu maailmaan, nämä olivat kaksi esimerkkiä.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

elven archer

Heille myytiin jonkinlainen romantisoitu fantasia ja todellisuus oli maanpäällinen helvetti seksiorjana.
Minä en näe asiaa noin. Jos ihminen on valmis tappamaan tai ainakin tukemaan tappamista, ja ikääkin on melkein 18, niin kyllä se on omalla vastuulla. Ei kukaan pysty tuosta vain aivopesemään ihmistä moiseen, vaan siellä pohjalla on täytynyt olla oma vahva käsitys siitä, mikä on oikein ja väärin. Joten ei, en ole surullinen, vaan pikemminkin iloinen siitä, että murhaamista tukemaan lähteneet tulivat itse murhatuiksi ja vieläpä oman aatteensa tukijoiden kannalta, koska eihän omien tekojen seuraus voisi olla osuvampi ja ansaitumpi.

Minusta kyseessä ei ollut olennaisimmin tyttöjen typeryys, vaan pahuus. Siis halu tehdä toisille pahaa, koska he tiesivät, että menevät sinne jumalansa nimissä ihmisiä tappavien tueksi. Tämä on se keskeinen tekijä siinä, mihin minä vedän nyt myötätuntoni rajan.

PostScriptum

Kieltäydyn suremasta kusipäisiä naisia. Jos nyt vielä jotain pystyn tuntemaan, voisin vihata moisen toiminnan takana olevia epäsikiöitä ihymisen muodossa piilottelevia sairaita manipulaattoreita. Tuskin likat ovat ihan omin päin ilman imaami-inhokin sotahuutoa.

jmm

Quote from: elven archer on 31.12.2015, 16:01:28

Minä en näe asiaa noin. Jos ihminen on valmis tappamaan tai ainakin tukemaan tappamista, ja ikääkin on melkein 18, niin kyllä se on omalla vastuulla. Ei kukaan pysty tuosta vain aivopesemään ihmistä moiseen, vaan siellä pohjalla on täytynyt olla oma vahva käsitys siitä, mikä on oikein ja väärin. Joten ei, en ole surullinen, vaan pikemminkin iloinen siitä, että murhaamista tukemaan lähteneet tulivat itse murhatuiksi ja vieläpä oman aatteensa tukijoiden kannalta, koska eihän omien tekojen seuraus voisi olla osuvampi ja ansaitumpi.

Minusta kyseessä ei ollut olennaisesti tyttöjen typeryys, vaan pahuus, siis halu tehdä toisille pahaa. Tämä on se keskeinen ero, mihin minä vedän myötätuntoni rajan.

Silloin kun nuo tytöt lähtivät, länsimaiden lehdistössä ei puhuttu mitään ISiksestä vaan ainoastaan pahasta omaa kansaansa lahtaavasta Assadista ja häntä vastaan urhoollisesti taistelevista maltillisista oppositiovoimista.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

elven archer

Quote from: jmm on 31.12.2015, 16:07:28
Silloin kun nuo tytöt lähtivät, länsimaiden lehdistössä ei puhuttu mitään ISiksestä vaan ainoastaan pahasta omaa kansaansa lahtaavasta Assadista ja häntä vastaan urhoollisesti taistelevista maltillisista oppositiovoimista.
Minulla on eri käsitys asiasta. Minusta tytöt tiesivät täysin, mihin lähtivät:

"Don't look for us. We will serve Allah and we will die for him."

Ei minun empatiakyvyssäni kuitenkaan pitäisi olla suuremmin vikaa, kun luin juuri Hesarista artikkelin 9-vuotiaasta kehitysvammaisesta, jolla on aivojen rappeutumista aiheuttava harvinainen tauti. Itkin sitä lukiessani, kun ajattelin, miten huonot kortit joku on elämäänsä saanut, että alusta asti on ollut kärsimystä ja jatkuvaa alamäkeä, joka päättyy aivan liian ennenaikaiseen kuolemaan. Mutta kun luin näistä tytöistä tänään, niin ajattelin vain, että ansionsa mukaan saivat. Wienissä oli elämä, mutta kuten yltä sitaatista näkyy, niin tuo oli heidän omansa ja muiden elämän arvostus.

Skeptikko

Quote from: elven archer on 31.12.2015, 16:13:14
Mutta kun luin näistä tytöistä tänään, niin ajattelin vain, että ansionsa mukaan saivat. Wienissä oli elämä, mutta kuten yltä sitaatista näkyy, niin tuo oli heidän omansa ja muiden elämän arvostus.

Toivottavasti teinihölmöläisjihadistit eivät päässeet helpommalla kuin heidän viattomat uhrinsa.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

ämpee

Quote from: elven archer on 31.12.2015, 16:13:14
Mutta kun luin näistä tytöistä tänään, niin ajattelin vain, että ansionsa mukaan saivat.

Lapsia nuo vielä olivat, ja ehkä heille on sattunut koko lyhyen elämän huono jako käteen.
Omat tenavat eivät tuollaisiin tyhmyyksiin kuuna päivänä lähtisi.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

PostScriptum

Aivopesun kohde on jollain tasolla tietoinen tekemisistään. Ilman jihadia ja klaanien ja muiden heimolaisten ynnä USA:n ynnä Venäjän ynnä Saudien ynnä loputtoman idioottilauman hihkumusta ja sotahuutoja ei todenäköisesti olisi värvääjiä laumoineen pöllynnyt Suomeen. Likat olisivat saaneet hölmöillä turvassa, sensijaan että kiitävät aavikolle ja rauniokaupunkeihin kenttäpatjoiksi.

Shemeikka

Quote"Don't look for us. We will serve Allah and we will die for him."

Tuo on suoraan sanottu, mutten silti teinien ymmärrykseen sanoistaan tai teoistaan luota.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Outo olio

Koska mikään ei liity mihinkään, niin tottakai nyt kaikki moskeijat ryhtyvät levittämään sanaa tapahtuneesta, ja käyttävät tyttöjen kohtaloa esimerkkinä Islamilaisen Valtion pahuudesta, ja sen teologis-juridisen legitimiteetin puuttumisesta. Ai ei vai?
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

kummastelija

Näin vanhana äijänä tulee mieleen kysymys: Monenko tytön täytyy naïviuttaan joutua raiskatuksi, pahoinpidellyksi tai jopa tapetuksi tämän multikultti-uskonnon nimeen? Tätä multikulttia tuodaan esiin kuin henkisenä huumausaineena, jonka kauppiaat eivät pelkästään ota rahojamme mutta myös nämä elämänsä alussa olevat nuoret naiset.

Valittettava yksittäistapaus. Taas.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Uuno Nuivanen

Quote from: Shemeikka on 31.12.2015, 16:42:19
Quote"Don't look for us. We will serve Allah and we will die for him."

Tuo on suoraan sanottu, mutten silti teinien ymmärrykseen sanoistaan tai teoistaan luota.

Mistä sen tietää kuka parranpäristäjä tuon kirjoitti, tai pakotti kirjoittamaan.

Lahti-Saloranta

Tuo juttu teinitytöistä pitäisi kääntää arabiaksi ja liimata jokaisen vokin seinälle kuinka teinitytöt joutuvat menemään rintamalle kun raavaat miehet ovat lähteneet sotaa pakoon. Vielä voisi panna tyrkylle hameita näille pakolaisille ja pyynnön jättää housut tytöille lähetettäviksi kun joutuvat miesten hommiin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Kyklooppi

Hirveä juttu kaikkineen, lapsiahan nuo vielä, teiniangstin kourissa lähdetään kapinamielessä reissulle.
Nyt jouduttiin vain petojen raadeltavaksi.
Ihmisjäte.