News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Maria Lohela uusi eduskunnan puhemies

Started by Jouko, 28.05.2015, 17:50:53

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2015, 00:32:53
Quote from: Mika777 on 30.05.2015, 00:27:37http://areena.yle.fi/1-2397125

Katui syvästi maahanmuuttovastaisuuttaa ja on nyt oppinut että monikulttuurisuus on aikuisten juttu ja homma forumit teineille.

Eipä sanonut mitään tuollaista. Olet todistetusti valehtelija.

Se mitä Lohela filmillä sanoo, ei ole nuivan tekstiä parhaalla tahdollakaan. Vaatii melkoista mielikuvitusta kyhätä tuosta lammasmaisesta lausunnosta selkärankainen maahanmuuttokriittinen jämäkkä kommentti. Siinä otetaan rajusti etäisyyttä "aiempiin töppäyksiin" maahanmuuttokriittisyyden parissa. Tämä asia on tuon filminpätkän perusteella näin, vaikka se ei mukavalta meistä tunnukaan. Faktat ovat faktoja, ei pidä elää toiveissa vaan faktoissa.

Ernst

Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:38:19

Huomionarvoista on, että on siinä tapauksessa naruttanut Jussi Halla-ahoakin, vai onko? Onko nuivuutta lopulta olemassakaan? Missään? Muualla kuin kansan parissa? Nythän se nähdään, kääntyvätkö persujen takit ja missä asioissa. Lupaan, että en suvakkipersuja äänestä, käännän selkäni persuille vain kerran.

Kun vihervasemmistoseireenit kuiskivat korvaan kaikkea kivaa, kuten paholainen Jeesukselle, kelpo nuivan kurssi ei muutu.

Nuivia ei aikuisen oikeasti kannata pettää eli stritata öögaan, kuten me täällä snadissa stikkaamme.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Emo

Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2015, 00:41:41
Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:38:19Lupaan, että en suvakkipersuja äänestä, käännän selkäni persuille vain kerran.

Minä olin jotenkin siinä käsityksessä, että olisit tähänkin asti ollut Muutos 2011 -kannattaja.

En koskaan. Mutta en meinaa jäädä myöskään persuksi, mikäli halla-aholainen siipi alkaa vanhemmiten valtaan päästyään oppimaan ns. vastuullisiksi. SDPstä sopii persujen ottaa oppia, katsoa kuinka puolue kutistuu kun äänestäjille käännetään selkä.

Berga

Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:46:04
Se mitä Lohela filmillä sanoo, ei ole nuivan tekstiä parhaalla tahdollakaan.

Katsoin kyseisen kohdan (Yle Uutiset, noin yhdeksän minuutin kohdalla). Ehkä ''nuivaa'' tekstiä olisi ollut jos Lohela olisi sanonut suoraan medialle että maahanmuuttajat vittuun Suomesta, Suomi suomalaisille, rajat kiinni ja niin edelleen. Nyt Lohela, eduskunnan tämänhetkinen puhemies, puhui vain ympäripyöreästi jatkuvasta oppimisesta.

Todettakoon vielä että olen eri mieltä siitä, että Lohela olisi kääntänyt takkiaan maahanmuuttoasioissa. Ei todellakaan.
In every democracy, people get the government they deserve.

Democracy is the worst form of government - except for all the oth­ers.

Ernst

Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:50:58
Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2015, 00:41:41
Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:38:19Lupaan, että en suvakkipersuja äänestä, käännän selkäni persuille vain kerran.

Minä olin jotenkin siinä käsityksessä, että olisit tähänkin asti ollut Muutos 2011 -kannattaja.

En koskaan. Mutta en meinaa jäädä myöskään persuksi, mikäli halla-aholainen siipi alkaa vanhemmiten valtaan päästyään oppimaan ns. vastuullisiksi. SDPstä sopii persujen ottaa oppia, katsoa kuinka puolue kutistuu kun äänestäjille käännetään selkä.

Varoitin tästä demareita useita vuosia sitten. Ei ollut aikaa vastata. Kenelläkään. Hoitivat kiireisinä valtiota, eivät kansakuntaa.

Varoitan nyt persuja samasta hybriksestä. Hybris on suomeksi melko lailla sama kuin jotakin ylimääräistä hatussa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

JT

Lohela on takuuvarma loistotyyppi. Ei kannata hämmentyä trollien aktiivisuudesta. Se kertoo ainostaan jotain olennaista muuttuneesta tilanteesta.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

MW

Enpä ole kuullut Lohelan irtisanoutuvan mistään, tosin ei ole korva radiossakaan, kaiken aikaa.

Sanoi "ei ole mitään lisättävää."

Antakaa nyt jumalauta tilaa, valtakunnan kakkoselle, nuivalle, hommalaiselle puhemiehelle. Jos alkaa omat tönimään, ei ole kiva mennä vaikeaan paikkaan.

EDIT: Saatana, eikun SAATANA, kymmenen vuotta sitten ilkuttiin, että jos J-Ha pääsee telkkariin, hattuja syödään paskoineen.

Just take a look at me now

Evitafani

Meilläpäin Suomea ei ole kyllä pitkääään aikaan tuntunu mikään NÄIN hyvältä. MARIA: Yes!

Kenet te sossuvandalistit oisitte mieluummin halunneet puhemieheksi: Mirus Yifterin?

meillä bileet jatkuu yötäpäivää. vittu mä oon päissään.

Maija Poppanen

Mä ymmärsin, että Marian sanoma oli, että ehkä ei kaikkea kirjoittaisi samoin, kuin vuonna 2008. Itse sanomasta ei sinänsä irtisanoutunut.

Emo

Quote from: Berga on 30.05.2015, 00:54:10
Quote from: Emo on 30.05.2015, 00:46:04
Se mitä Lohela filmillä sanoo, ei ole nuivan tekstiä parhaalla tahdollakaan.

Katsoin kyseisen kohdan (Yle Uutiset, noin yhdeksän minuutin kohdalla). Ehkä ''nuivaa'' tekstiä olisi ollut jos Lohela olisi sanonut suoraan medialle että maahanmuuttajat vittuun Suomesta, Suomi suomalaisille, rajat kiinni ja niin edelleen. Nyt Lohela, eduskunnan tämänhetkinen puhemies, puhui vain ympäripyöreästi jatkuvasta oppimisesta.

Todettakoon vielä että olen eri mieltä siitä, että Lohela olisi kääntänyt takkiaan maahanmuuttoasioissa. Ei todellakaan.

Sinua ympäripyöreä lammasmaisuus tyydyttää, minua ei. Jos Lohela ei muuta keksi kuin nähdyn määkimisen tai vaihtoehtoisesti vitun hokemisen, niin surkeat ovat eväät puhemieheksi ja nuivaksi poliitikoksi.

Lohela sanoo filmillä seuraavaa:

Toimittaja: Maahanmuuton tiukkoihin arvostelijoihin kuuluva Maria Lohela...
...Uusi puhemies joutui heti tilille jyrkistä kannoistaan, joita ajoi vielä vaalikampanjassaan. Nyt mieli olikin täysin muuttunut.

Quote from: Maria LohelaMinä en tiedä onko ihmisen niinku mahdollista elää elämänsä sillä tavalla että hän muodostaa yhden mielipiteen ja sit se ikuisesti pysyy samalla tavalla että mä näkisin että tällaisissa asioissa on ehkä kysymys oppimisesta ja ymmärtämisestä ja tiedon lisääntymisestä.

Eli siis mikä Lohelan mielipide on muuttunut oppimisen ja ymmärtämisen ja tiedon lisääntymisen kautta? Voisiko hän jakaa tietonsa meillekin, jotta mekin ymmärtäisimme ja voisimme muodostaa uuden mielipiteen?

Lisää vaan tällaisia ympäripyöreyksiä niin loppuu jytkyt.

Jaakko Sivonen

Quote from: Emo on 30.05.2015, 01:11:11Toimittaja: Maahanmuuton tiukkoihin arvostelijoihin kuuluva Maria Lohela...
...Uusi puhemies joutui heti tilille jyrkistä kannoistaan, joita ajoi vielä vaalikampanjassaan. Nyt mieli olikin täysin muuttunut.

Olet siis täysin Yle-toimittajan vietävissä. Uskot kaiken, mitä Ylen propagandistit sanovat? Missä mediakritiikki? Ylessä ollaan tunnetusti PS-vastaisia.

Lohela luonnollisesti toivoo, että toimittajat lopettaisivat jankuttamisen hänen seitsemän vuotta vanhoista kirjoituksistaan, koska hän haluaa keskittyä nykyiseen tehtäväänsä.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

oinas

En todellakaan usko, että Maria Lohelan mielipiteet ovat muuttuneet miksikään, mutta kun Eduskunnan puhemiehen on oltava neutraali ja politiikan yläpuolella, hän viisaasti rauhoitteli sanoillaan opposition rääkymistä.

Antaisivat nyt ihmiset edes aloittaa rauhassa tämän Eduskunnan eivätkä hyökkäisi ministereiden ja edustajien silmille. Näyttää tämä Perussuomalaisten hallitukseen pääsy olevan niin karvas pala purtavaksi, että ei mitään rajaa.  :facepalm:

B52

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskunnan_puhemies

Eduskunnan puhemies

Eduskunnan puhemies (ruots. Riksdagens talman) on Suomen eduskunnan jäsen, joka johtaa puhetta eduskunnan täysistunnoissa. Puhemies istuu istuntosalin edustalla korkeimmalla korokkeella ja poikkeaa muista kansanedustajista siten, ettei itse osallistu keskusteluun tai äänestyksiin eduskunnassa ja yleensä pysyttelee päivänpolitiikan ulkopuolella.

Loput linkistä.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

MW

Pari vuotta sitten vielä Homma oli muka marginaalinatsien juttu. Nyt eduskunnan puhemies on hyvällä tavalla taustainen.

Kyllä vähän hivelee.

Kertoo siitä, kuinka loistavia ja itsensä peliin laittavia ihmisiä täällä on. No, nimelliset laittavat itsensä peliin, mutta eivät varmaan ole täällä viihtyneet vain vittumaisen, oppimattoman  seuran takia?

Hattu pois päästä Maria Lohelalle. Ja koko nuivalistolle. Vähän enemmän ja nopeammin kuin uskoin.

Nyt sitten, tuloksia. Peli on kesken.

Emo

Quote from: JT on 30.05.2015, 00:57:55
Lohela on takuuvarma loistotyyppi. Ei kannata hämmentyä trollien aktiivisuudesta. Se kertoo ainostaan jotain olennaista muuttuneesta tilanteesta.

Itse Lohela ympäripyöreästi kertoilee uusista mielipiteistään, ettekö te raukkikset uskalla nähdä ja kuulla faktoja? Oletko sinäkin heitä, keille Halla-aho listalaisineen on lauma  Erehtymättömiä Mestareita?

Minun mielipiteeni maahanmuutosta ei ole muuttunut, Lohelan kuulemma on niinku. Ehkä minäkin saan vielä tietoa joka muuttaa mielipiteeni?

Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2015, 01:14:57
Quote from: Emo on 30.05.2015, 01:11:11Toimittaja: Maahanmuuton tiukkoihin arvostelijoihin kuuluva Maria Lohela...

Olet siis täysin Yle-toimittajan vietävissä. Uskot kaiken, mitä Ylen propagandistit sanovat? Missä mediakritiikki? Ylessä ollaan tunnetusti PS-vastaisia.

Lohela luonnollisesti toivoo, että toimittajat lopettaisivat jankuttamisen hänen seitsemän vuotta vanhoista kirjoituksistaan, koska hän haluaa keskittyä nykyiseen tehtäväänsä.

Lohela vastaa seuraavasti:

Quote from: Maria LohelaMinä en tiedä onko ihmisen niinku mahdollista elää elämänsä sillä tavalla että hän muodostaa yhden mielipiteen ja sit se ikuisesti pysyy samalla tavalla että mä näkisin että tällaisissa asioissa on ehkä kysymys oppimisesta ja ymmärtämisestä ja tiedon lisääntymisestä.

Uskon, että Lohela sanoo noin, koska KUULEN ja NÄEN hänen sanovan noin. Jos hän todellakin irtisanoutuu aiemmista mielipiteistään tuolla tavoin, niin helevetin huono homma!
Olen siis täysin Lohelan vietävissä, uskon että hän tarkoittaa mitä sanoo. Missä Lohelan maahanmuuttokritiikki tänään?

Miksi Lohela toivoo, että hänen vanhoista kirjoituksistaan ei kysyttäisi? Miksi hän sanoutuu niistä irti (kuten näyttää tekevän)? Miten hänen aiemmat maahanmuuttokriittiset näkemyksensä häiritsevät hänen keskittymistään nykyiseen tehtäväänsä? Miten helvetissä te ymmärrätte mitä tahansa sönkötystä, kunhan sen vaan lausuu henkilö, joka on ollut Halla-ahon listalla ja allekirjoittanut vuosia sitten Nuivan Vaalimanifestin? Missä tosiaan kritiikki?

Emo

Quote from: MW on 30.05.2015, 01:25:12
Pari vuotta sitten vielä Homma oli muka marginaalinatsien juttu. Nyt eduskunnan puhemies on hyvällä tavalla taustainen.

Kyllä vähän hivelee.

...

Ei hivele, jos lausunnot ovat naaman ilmeitä myöten noin anteeksipyyteleviä. Tehkööt parannusta jossain muualla ja muissa asioissa.

Uuno Nuivanen

Meitä nyt vaan keljuttaa, kun Homma ei saanut pääministeriä valita vaan vain eduskunnan puhemiehen. No, ensi kerralla sitten vähän tsemppaamme..  8)

Jaakko Sivonen

Quote from: Emo on 30.05.2015, 01:27:03Uskon, että Lohela sanoo noin, koska KUULEN ja NÄEN hänen sanovan noin. Jos hän todellakin irtisanoutuu aiemmista mielipiteistään tuolla tavoin, niin helevetin huono homma!
Olen siis täysin Lohelan vietävissä, uskon että hän tarkoittaa mitä sanoo. Missä Lohelan maahanmuuttokritiikki tänään?

Miksi Lohela toivoo, että hänen vanhoista kirjoituksistaan ei kysyttäisi? Miksi hän sanoutuu niistä irti (kuten näyttää tekevän)? Miten hänen aiemmat maahanmuuttokriittiset näkemyksensä häiritsevät hänen keskittymistään nykyiseen tehtäväänsä? Miten helvetissä te ymmärrätte mitä tahansa sönkötystä, kunhan sen vaan lausuu henkilö, joka on ollut Halla-ahon listalla ja allekirjoittanut vuosia sitten Nuivan Vaalimanifestin? Missä tosiaan kritiikki?

Minä en kuullut mitään irtisanoutumista.

Vaikuttaa siltä, että sinä et tiedä, mitä eduskunnan puhemiehen toimenkuvaan kuuluu. Puhemies ei tavallisesti ota aktiivisesti kantaa päivänpoliittisiin kysymyksiin.

MW

Quote from: Uuno Nuivanen on 30.05.2015, 01:29:37
Meitä nyt vaan keljuttaa, kun Homma ei saanut pääministeriä valita vaan vain eduskunnan puhemiehen. No, ensi kerralla sitten vähän tsemppaamme..  8)

Jep, Emosemme on vähän pettynyt. Eikä ymmärrettävästi politiikassa mukana, eikä se oikein meille normiporukoille sovikaan, hyvä että meillä on edustajamme.

Eikä varmaan Lohelakaan tule ihan pian tänne kirjoittelemaan, ymmärrettävästi.

Mutta. Vittu. Mikä voitto. Emoseni, ymmärrä. Tosin joku haastaja tod.org tai jtn taisi pestä meidät tässä pelissä, vai?

Emo

Tätäkö mieltä olet? Näköjään bannini aikana näkemyksemme ovat melko lailla erkaantuneet toisistaan, tokko koskaan mistään samoin ajattelimmekaan.

Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2015, 01:31:04

Minä en kuullut mitään irtisanoutumista.

Vaikuttaa siltä, että sinä et tiedä, mitä eduskunnan puhemiehen toimenkuvaan kuuluu. Puhemies ei tavallisesti ota aktiivisesti kantaa päivänpoliittisiin kysymyksiin.

Harva uskaltaa kuulla sellaista mitä ei halua kuulla. Ja puhemies ei tuossa todellakaan ota kantaa päivänpolttaviin kysymyksiin, vaan selittelee omia entisiä mielipiteitään jotka kuulemma eivät pysy läpi elämän samoina vaan oppimisen ja ymmärtämisen kautta muuttuvat. Pitäisi mölyt mahassaan, mikä tarve noilla on selitellä loputtomasti?

KJ

Quote from: oinas on 30.05.2015, 01:22:05
En todellakaan usko, että Maria Lohelan mielipiteet ovat muuttuneet miksikään, mutta kun Eduskunnan puhemiehen on oltava neutraali ja politiikan yläpuolella, hän viisaasti rauhoitteli sanoillaan opposition rääkymistä.

Antaisivat nyt ihmiset edes aloittaa rauhassa tämän Eduskunnan eivätkä hyökkäisi ministereiden ja edustajien silmille. Näyttää tämä Perussuomalaisten hallitukseen pääsy olevan niin karvas pala purtavaksi, että ei mitään rajaa.  :facepalm:

Näinhän se menee (kuten myös B52:n lainaus todistaa). Ihan turhaan Emo mekastaa.

Kuten MW väkevästi kirjoittaa, niin pitkä matka on kuljettu: vuoden 2007 ek-vaaleissa Halla-aho ei päässyt edes läpi, ja nyt ollaan kuitenkin jo tässä. Kieltämättä eteenpäin on menty, ja aika vahvastikin.
What would Gösta Sundqvist do?

Nüivistunut

Minähän sanoin sinulle, Emo, että poliittinen kotisi on Vastarintaliikkeessä eikä PS:ssä. Kannattaisi joskus kuunnella meitä nuoria pojankloppeja.

Quote from: Nüivistunut on 06.05.2015, 16:35:39
Quote from: Emo on 06.05.2015, 16:21:29
Vihervasurit nykyään armeijaa vastustavat ja haluavat luvalliset aseet pois kansalaisilta. Sekä haluavat "tasa-arvoa" naisille ja neekereille ynnä islamia Eurooppaan ja Suomeen.

Oletko ihan varma, että PS tai Muutos pystyy tarjoamaan sinulle poliittisen kodin? Sampo Terhokin kertoo julkisuuteen vastustavansa syrjintää (hui kauhia!). Voisit löytää enemmän hengenheimolaisia Vastarintaliikkeestä tai Jouko Pihon joukoista.

Emo

Quote from: MW on 30.05.2015, 01:36:51

Jep, Emosemme on vähän pettynyt. Eikä ymmärrettävästi politiikassa mukana, eikä se oikein meille normiporukoille sovikaan, hyvä että meillä on edustajamme.

Eikä varmaan Lohelakaan tule ihan pian tänne kirjoittelemaan, ymmärrettävästi.

Mutta. Vittu. Mikä voitto. Emoseni, ymmärrä. Tosin joku haastaja tod.org tai jtn taisi pestä meidät tässä pelissä, vai?

Huomaan, että olet syvästi loukkaantunut, kun minä en tajua Lohelan lausuntoa ns. oikein. Kun puhut normiporukasta, puhu vaan itsestäsi ja kaltaisistasi, sinun asenteesi on niin normia puolueuskollisuutta että ei tarvitse ollenkaan naureskella ns. vanhojen puolueiden äänestäjille joita kusetetaan vaaleista toiseen.

Persujen äänestäjissä on valitettavasti/onneksi paljon myös heitä, keille ei alkuunkaan riitä se, että on niin hienoa kun meidän "omasta hommaporukasta" saatiin puhemies, ihan sama mitä se puhuu tai ei puhu.

Berga

Mikä tässä on tarkallaan ottaen se ongelma? Mitä Lohelan olisi pitänyt sanoa, jotta Emo olisi tyytyväinen?

Tiivistetään vielä, että Lohela ei itse ole irtisanoutunut mistään. Ylen toimittaja totesi perjantain pääuutislähetyksessä, että Lohelan mieli olisi täysin muuttunut maahanmuuttokantojen osalta. Lohela itse ei sanonut mitään sellaista.

Ymmärrän että meidän tavisten on joskus vaikea ymmärtää poliittista jargonia. Taviksesta on vaikea ymmärtää, miksi puhemies ei voi suoraan sanoa olevansa maahanmuuttokriittinen kun hän selvästikin sellainen on. Lohela on verrannut aiemmin muslimeja mörköön ja kun Uusi Suomi kysyi asiasta, hän vastasi vain että teksteihin ei ole lisättävää. Hän ei myöskään tiedotustilaisuudessa vastannut, onko muuttanut mieltään maahanmuuton suhteen. Itse asiassa uutisen mukaan koko tiedotustilaisuuden fokus keskittyi Lohelan maahanmuuttokantoihin eikä niinkään puhemiehen tehtäviin. Kuinkahan yleistä tämä on?

Emo

Quote from: Maija Poppanen on 30.05.2015, 01:10:04
Mä ymmärsin, että Marian sanoma oli, että ehkä ei kaikkea kirjoittaisi samoin, kuin vuonna 2008. Itse sanomasta ei sinänsä irtisanoutunut.

Miksei kirjoittaisi? Mitä hyötyä on tuollaisesta nöyristelystä "en kirjoittaisi enää samoin"?

Mehud

Nuivan siiven eteneminen on ollut väkevää politiikassa. Mikään ei muutu hetkessä ja Marian etsikkoaikaa on kulunut vasta vuorokausi, joten ei hätää. Kovaan paikkaan hän pääsi ja odotellaan edes vuosi, mihin hän kykenee. Veikkaan, että vuoden päästä hän on kouliintunut tehtäväänsä siten, että voi alkaa toteuttamaan nuivaa ideologiaa. Siihen asti tehköön tointansa kuten muutkin virassa olleet.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

nimierkki

Mielenosoittajien mielestä lohela on rasistinen ihmisvihaaja. Tiettyjen hommalaisten mielestä lohela on vastenmielisesti hymyilevä sanansasyönyt mokuttaja, varmaan kulttuurimarxistikin.

Ihan hyvin lohela vetää, harva pystyy noin laaja-alaisesti herättämään kauhistusta.

Niin, ja mitähän mäjenpää tuumii? :D

Jaakko Sivonen

Quote from: Emo on 30.05.2015, 01:49:33

Miksei kirjoittaisi? Mitä hyötyä on tuollaisesta nöyristelystä "en kirjoittaisi enää samoin"?

Eduskunnan puhemiehen asemassa nyt ei vain käytännön syistä voi kirjoittaa samalla tavalla kuin yksityiskansalaisena. Puhemiehen tehtävä muistuttaa diplomaattia: on tultava toimeen kaikkien osapuolten kanssa, minkä vuoksi on esiinnyttävä sovittelevasti. Puhemiehen asema eroaa muiden kansanedustajien asemasta.

Berga

Luultavasti tuo yksi teksti, jossa Lohela vertaa muslimeja mörköihin, on noussut arvoon arvaamattomaan. Ei Lohela puhemiehen asemassa voisi noin kirjoittaa, jos ollaan ihan realistisia.

Maija Poppanen

Eduskuntaan ei mahdu kovin montaa Hakkaraista.