News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-05-23 YLE Amsterdam: maahanmuuttajat vaativat lisää valkoisia lapsia

Started by Alarik, 23.05.2015, 09:06:09

Previous topic - Next topic

Arvoton

Kaunista. Monikulttuurin mielestä monikulttuurinen yhteisö ei ole kunnolla monikulttuurinen, jos siitä puuttuu kantaväestö tai ainakin eurooppalainen osa.

Edelleen odotan jonkun tai mieluummin mamuporukan ääneen sanovan, että rajoittamaton maahanmuutto ei ole mamuille hyödyksi. Poliitikko Nazimakaan ei ajattele itse, vaan mitä puolueensa käskee, joten mielestään maahanmuuton rajoittajat ovat rasisteja. Mutta siis vaikkapa joku rivi-/tavismamu voisi tulla tässä mielessä esiin.

Eri asia taas, että periaatteessa jotkut muslimimaahanmuuttajat saattavat haluta Suomeen rajoittamattomasti lisää muslimeja, jotta islam leviäisi. Tätä vastaan taas saattaisivat kiinalaiset ja kristityt mamut sanoa sanottavansa.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Golimar on 23.05.2015, 09:12:16
QuoteAFP:n haastattelema alueen asukas, 80-vuotias Joan pitää häpeällisenä,  että lasten täytyy osoittaa mieltä saadakseen käydä koulua valkoihoisten lasten kanssa.

– Se on rasismia ja olen häpeissäni. Tässä maassa on aina ollut hieman rasismia, mutta nykyisin se on vakavaa, sen täytyy loppua, hän sanoo.

Joan on tuskin nähnyt rasismia 50 vuotta sitten mutta silloin Hollanti oli ilman innovatiivisia mamuleita jotka ovat tuoneet säpinää ja sykettä tulppaanien sekaan.

Joan on tainnut nähdä lapsuudessaan mitä maahanmuuttajat teki sen kotimaalle, mutta unohti sitten.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

siviilitarkkailija

Quote from: Miniluv on 23.05.2015, 10:19:26
No loogisestihan tästä seuraa, että mamut alkavat vaatia maahanmuuton rajoittamista, jotta valkoisia olisi jatkossakin tarpeeksi koko maassa.

Vai kuinka?

Kyllä. Mutta tämä toive törmää 1+1=3 logiikalla toimivaan vihervasemmistolaisen sekopäisyyteen.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Nuiva kansalainen

Ei luoja tätä ironiaa taas. :D  Mutta kun yleisen ja ainoan oikean mielipiteen mukaan valkoiset ovat syy rasismille. Ei valkoisia, ei rasismia. :)
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Ajattelija2008

Siis Hollannin arabeista ja neekereistä on tullut white power -liikkeen kannattajia?

Taas yksi syy käännyttää rasistit jo rajalla.

Mangustin

Quote from: Alarik on 23.05.2015, 09:06:09
Nyt sitten on Euroopassa paikkoja, joissa maahanmuuttajienkin mielestä on liian vähän eurooppalaisia. Ongelma on niin paha, että lähiössä osoitettiin jo mieltä ja vaadittiin enemmän valkoihoisia lapsia kouluihin.

Aina vaan vaaditaan eikä itse tehdä mitään asian eteen. Elämme sentään Herran vuotta 2015, ja jokainen mamu-mamma voi halutessaan pyöräyttää maailmaan oman valkoisen lapsen.

Kas näin:

https://dk.cryosinternational.com/
http://www.eggdonationfriends.com/ivf-egg-donor-clinics/country/netherlands/

mossad

Samaahan vaativat Rkp:n hurrit:

-  Lisää suomalaisia (äidinkieli suomi) lapsia heidän koulujensa pihoille 

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

Muuttohaukka

Ihanaa tämä monikulttuurisuusvaatimus. Ensin tunkeudutaan valkoiseen Eurooppaan ja sitten vaaditaan ne valkoiset eurooppalaiset alatsämua-leikkiin.
Kenellä on se mahdollisuus pakenemiseen mustasta helvestistä, varmasti sen paon myös tekee. En yhtään ihmettele. Ei ole niiden koulujen opettajilla pääkaupunkiseudullakaan kadehdittava asema noiden mamujensa kanssa. Kuka haluaa lähteä asumaan kalliisti sinne ja mitä sillä saa!

ArtturiE

Quote from: Golimar on 23.05.2015, 09:12:16
QuoteAFP:n haastattelema alueen asukas, 80-vuotias Joan pitää häpeällisenä,  että lasten täytyy osoittaa mieltä saadakseen käydä koulua valkoihoisten lasten kanssa.

– Se on rasismia ja olen häpeissäni. Tässä maassa on aina ollut hieman rasismia, mutta nykyisin se on vakavaa, sen täytyy loppua, hän sanoo.

Joan on tuskin nähnyt rasismia 50 vuotta sitten mutta silloin Hollanti oli ilman innovatiivisia mamuleita jotka ovat tuoneet säpinää ja sykettä tulppaanien sekaan.

Musta tulppaanikin kehitettiin vastustamaan rasismia?
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

ISO

Quote from: Golimar on 23.05.2015, 10:34:47
Haluaisin kuulla Umayya Abu Hannan kommentin tähän uutiseen. Umayyalla olisi varmasti hyvin mielenkiintoinen näkökulma tällaiseen rodullistamiseen.

Älä edes leikilläsi manaa sitä eukkoa kommentoimaan mitään enää ikinä mihinkään. Otsasuoni alkaa tykyttää pelkästä nimen lukemisesta. Umayyan mielipiteet on jotain sellaista joita ei suo edes pahimmalle vihamiehelleen toitotettavaksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Ari-Lee

Ei tule lisää valkoisia lapsia. Kaikki tuli ja oli jo. Se oli tässä tämä. Mitäpä jos muuttelijat muuttelisivat takaisin kotimaahansa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Lalli IsoTalo

Voisitko Chew Bacca vaihtaa kuvaa taas? Tuon körttilesbon katse murtaa minut ihan millä hetkellä tahansa!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Joutilas

"Turkulaiset vaativat kouluihinsa enemmän suomalaisia lapsia"

alussaolisana

Mitä jutusta puuttuu? No tietysti niiden vanhempien näkökulma, jotka ovat niitä lapsiaan muualle laitteneet. Kuinkas sattuikaan? Oli luultavasti kyselty, mutta vastauksena "huonot kokemukset" ei oikein istu ideologiaan ja jätettiin julkaisematta. Löydettiin sitten Joan, jolla ei enää ole kosketusta koulumaailmaan. Paikalliset hollantilaisetko sankoin joukoin rasisteja? Väitteenä täysin absurdi, varsinkin kun juuri sen osoittaminen olisi maailman helpoin asia, jos näille ihmisille olisi annettu suunvuoro. Malliesimerkki lehtijutusta, jossa totuuden esiin tuomiselle on julistettu jyrkkä ei.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

uffomies

Tässä on mielestäni herkullinen tulevaisuusvision paikka. Kun kerran alkaa olla paikkakuntia jossa kaivataan valkoihoisia lisää niin mitäs siinä vaiheessa kun koko maassa kaivataan lisää? Milloin maahanmuuttajat huomaavat olevansa enemmistö ja että ne ongelmat joita karkuun lähdettiin niin ovatkin saavuttaneet heidät uudelleen? Minne he sitten menevät? Missä on seuraava paratiisi? Itse olen ainakin oppinut että harvemmin ongelmat häipyvät paikkaa vaihtamalla vaan muuta omaa elämääsi.
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Jaska Pankkaaja

Quote from: uffomies on 24.05.2015, 07:56:25
Tässä on mielestäni herkullinen tulevaisuusvision paikka. Kun kerran alkaa olla paikkakuntia jossa kaivataan valkoihoisia lisää niin mitäs siinä vaiheessa kun koko maassa kaivataan lisää? Milloin maahanmuuttajat huomaavat olevansa enemmistö ja että ne ongelmat joita karkuun lähdettiin niin ovatkin saavuttaneet heidät uudelleen? Minne he sitten menevät? Missä on seuraava paratiisi? Itse olen ainakin oppinut että harvemmin ongelmat häipyvät paikkaa vaihtamalla vaan muuta omaa elämääsi.

Tätä ajatusta minä olen viljellyt koko foorumin historian ajan: kun jossain saavutetaan aito monikulttuurisuus niin maa myös muuttuu aidosti monikulttuuriseksi kuten Irak, tai jos puhutaan alueesta niin kuten Detroit ja moni muu USAn alue.. Ainoa asia mitä esim. PS voi tehdä on yrittää jarruttaa kehitystä sen verran että ko tilanne saavutetaan esim. Ruåtsissa ja sitten ehkä äänestelijöiden silmät aukeavat.

Aidossa monikulttuurissa muuten hyvin monet pääsevät älläähin luo Parasiittiin jo nuorena mikä vastaukseena siihen minne ne menevät.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Martin

Quote from: uffomies on 24.05.2015, 07:56:25

Niin tähänkin pätee se jonkun viisaan sanoma että voit tuoda miehen pois viidakosta muttet viidakkoa pois miehestä.
"Mä koin, että kokoomukselle koti on Euroopassa ja Raamattu roskissa ja isänmaallisuudesta on tehty rasismia." - Laura Huhtasaari SK 8.6.2017

Malla

Kun lapseni oli päiväkodissa, puhuttiin resurssilapsista (kyllä! en keksinyt tätä.) Käytännössä se tarkoitti, että häirikköryhmään sijoitettiin -- sentään vanhempien suostumuksella -- rauhallinen lapsi tai pari  "Rauhallisten lasten" vanhemmat eivät yllättäen innostuneet ideasta, koska "rauhallisilla" oli omat pulmansa, esimerkiksi ujous ja taipumus jäädä alakynteen kiistatilanteissa. Jotakin samaa näyttäisi olevan tässä.
"Sinun lapsesi eivät ole sinun, he ovat resurssi."

Lalli IsoTalo

Quote from: Malla on 24.05.2015, 09:58:16
Kun lapseni oli päiväkodissa, puhuttiin resurssilapsista (kyllä! en keksinyt tätä.) Käytännössä se tarkoitti, että häirikköryhmään sijoitettiin -- sentään vanhempien suostumuksella -- rauhallinen lapsi tai pari  [...]

Tätä ei voi likettää, mutta kiitos tiedosta!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R