News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-04-30 YLE: Reservistä poistuminen kiihtyy

Started by Foundation, 05.05.2015, 15:16:18

Previous topic - Next topic

Kni

Quote from: Alkuasukas on 05.05.2015, 19:06:38
Minä en henkeäni uhraa Anderssonin-Arhinmäen linjalle. Menköön puolustusministeri ihan itse nokkosihottumineen sinne rintamalle. Saatana.

Putinin linja parempi?
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

[email protected]

Quote from: Kni on 05.05.2015, 19:14:03
Minä en henkeäni uhraa Anderssonin-Arhinmäen linjalle. Menköön puolustusministeri ihan itse nokkosihottumineen sinne rintamalle. Saatana.

Putinin linja parempi?
Putinin linja vähemmän fasistinen.
Liikakansoitusta ei ratkaista väestönsiirroilla.

Ernst

Minä tulen hakemaan sinut kotoa, kuten sotamies Korpelakin haettiin  :)

Harvoja juttuja on, joita varten vallan kotoa haetaan. Työtönkin voisi yllättyä, jos aamusella virkeä ELY-keskuksen kimuli tulisi sanomaan, että niistä nenä, laita varakalsarit ja evästä mukaan. Kokopäivätyö, sopimus toistaiseksi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ari-Lee

Quote from: Golimar on 05.05.2015, 18:42:23
Jos asiat menevät oikein huonosti niin minä perustan VSA:n eli Vapaan Suomen Armeijan joka ei antaudu ennen kuin koko Suomi on vapautettu.

Oletuksena jos valtionhallinto nostaisi kätensä pystyyn niin venäläistenkin kunnioittamaa ja ylistämää partisaanitoimintaa tulisi olla, olkoon se sitten nimeltään vaikka VSA. Eiköhän meillä siihen resurssit löydy aina tarvittaessa. Ja johtajat tulevat 100%:n varmuudella evp ammattisotilaista ja varusteet tarveharkintaisina paikallishankintoina. Niitä varusteita olisi POHA:n turha tulla kyselemään. Jälki vain olisi rumempaa sitten verrattuna valtiojohtoiseen armeijaan. Vihollisen kätyrit, bäckmanilaiset Putinistit, ammuttaisiin aamun koitteessa ilman viimeistä savuketta.

[/spekulointi]
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Conscript

Quote from: Kivikova on 05.05.2015, 17:55:11
Per**leen selkärangattomat nilviäiset! Minä, tykkimies/kirjuri, 1/97, Rovaniemen ilmatorjunta, läsäytti RK3:ssa tuloksen 151, joten sopii Iivanan tulla kokeileen.  ;D

No terve! LapItr:n tykkimieskirjuri täälläkin, vuosikerta 1/09!

Kumkvatti

Täällä nilviäinen joka ampui maksimimäärän kuntsareita vasemmalta puolelta oikeakätisenä, kun oikea silmä on sen verran heikompi. Ja aikomuksena ei ole lähteä ryssää lahtaamaan. Haluaisin jättää tehtävän sille taholle, joka heitä tänne on kutsumassa.

Sille taholle, joka maatamme ja varallisuuttamme on parhaillaan aseettomasti luovuttamassa.

mmm

Quote from: Ari-Lee on 05.05.2015, 19:38:07
Quote from: Golimar on 05.05.2015, 18:42:23
Jos asiat menevät oikein huonosti niin minä perustan VSA:n eli Vapaan Suomen Armeijan joka ei antaudu ennen kuin koko Suomi on vapautettu.

Oletuksena jos valtionhallinto nostaisi kätensä pystyyn niin venäläistenkin kunnioittamaa ja ylistämää partisaanitoimintaa tulisi olla, olkoon se sitten nimeltään vaikka VSA. Eiköhän meillä siihen resurssit löydy aina tarvittaessa. Ja johtajat tulevat 100%:n varmuudella evp ammattisotilaista ja varusteet tarveharkintaisina paikallishankintoina. Niitä varusteita olisi POHA:n turha tulla kyselemään. Jälki vain olisi rumempaa sitten verrattuna valtiojohtoiseen armeijaan. Vihollisen kätyrit, bäckmanilaiset Putinistit, ammuttaisiin aamun koitteessa ilman viimeistä savuketta.

[/spekulointi]
Mun mielestä vastarintaliikkeen nimen pitäisi tosin olla jotain vähän raflaavampaa, ihan vaan jos tilaisuus kerta antaa myöten.Kummeli vei jo ISKTR:n, mutta verbaalisesti lahjakkaammat voivat panostaa aiheeseen enemmän.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Ari-Lee

Jos suhteellistetaan pääesikunnan närkästyminen joidenkin reserviläisten somessa tekemiin "paljastuksiin" tähän venäläisten kiinteistökauppojen paljastuksiin, niin sanoisin, että pää kiinni pääesikunta:

(http://static.iltalehti.fi/uutiset/maakaupat2SL_503_uu.jpg)

(http://static.iltalehti.fi/uutiset/ase_venalSL_1_503_uu.jpg)

(http://static.iltalehti.fi/uutiset/ase_venalSL_3_503_uu.jpg)

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

Myrkkymies

Quote from: Ari-Lee on 05.05.2015, 19:38:07
Oletuksena jos valtionhallinto nostaisi kätensä pystyyn niin venäläistenkin kunnioittamaa ja ylistämää partisaanitoimintaa tulisi olla, olkoon se sitten nimeltään vaikka VSA. Eiköhän meillä siihen resurssit löydy aina tarvittaessa. Ja johtajat tulevat 100%:n varmuudella evp ammattisotilaista ja varusteet tarveharkintaisina paikallishankintoina. Niitä varusteita olisi POHA:n turha tulla kyselemään.

Nimeksi kansallinen rintama. Aseita saa asekauppiailta ja eiköhän jenkit niitä anna ihan ilmaiseksi Venäjää vastustaville sissiliikkeille.

Mika

En yhtään ihmettele, ettei monia enää Suomen puolustaminen suuremmin innosta.  Liittolaisia ei ole ja armeija on ajettu vapaaehtoisesti alas. Ja poliittisen eliitin mukaan Suomi kuuluu kaikille rodusta, asuinpaikasta ja  etnisestä taustasta riippumatta. 

Täytyy olla tyhmä, jos haluaa lähteä tällaisen maan puolesta itärajalle kuolemaan. 
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Vörå

Kiinnostavaa keskustelua tällä kansallismielisellä foorumilla. Osalla on kovasti ehdollinen ja jopa kielteinen suhtautuminen Suomen puolustamiseen asevoimin. Ilmeisesti sen takia, että täällä on n. 15 000 somalia ja 10 000 kurdia ja Hesari kirjoittaa ikävästi maahanmuuttokriittisistä? Tai koska Eurabia tulee ja tappaa (joskus, ehkä) niin minä en nyt kyllä puolusta tätä maata vaan pidätän hengitystäni ja siniseksi muutun. Joo.

edit: väri vaihdettu

Mika

Quote from: Vöyri on 05.05.2015, 20:52:22
Osalla on kovasta ehdollinen ja jopa kielteinen suhtautuminen Suomen puolustamiseen asevoimin. Ilmeisesti sen takia, että täällä on n. 15 000 somalia ja 10 000 kurdia ja Hesari kirjoittaa ikävästi maahanmuuttokriittisistä?

Varsin hyvä syy maanpuolustusinnon hupenemiseen on Suomen idioottimainen puolustuspolitiikka ja armeijan puutteellinen kalusto. Ei hevosmiehiä kannata lähettää sapelit kädessä tankkeja vastaan. Puola kokeili sitä viime maailmansodassa, mutta ei siitä tullut muuta kuin rumaa jälkeä, kun urheat typerykset jauhautuivat hevosineen saksalaisten telaketjujen alle.   
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Ari-Lee

Kyllä ne 16000 somalia ja 10000 kurdia ja etenkin venäläismamujoukkio sitten pakoon suksivat johonkin suuntaan kun venäläisohjukset räiskähtelee ja iPodiin ei saa sähköä, taikaseinä on pimeänä ja paukkupakkanen ujuttautuu lähiöpirttiin.

Tällainen "kuuluu kaikille" yhteiskunta kuuluu niin kauan kaikille kun sähö tulee pistorasiasta, vesi hanasta, raha seinästä, bensa automaatista ja ruoka kaupasta. Entä jos eräs päivä ei tulekaan?

Siksi itse olisin mieluiten aseveljeyden piirissä ja työntouhussa kuin nujakoimassa maha tyhjänä lähiövalaiden kanssa siitä, kuka pääsee notskille ja missä järjestyksessä.

Vörå

Quote from: Mika on 05.05.2015, 21:05:01
Osalla on kovasta ehdollinen ja jopa kielteinen suhtautuminen Suomen puolustamiseen asevoimin. Ilmeisesti sen takia, että täällä on n. 15 000 somalia ja 10 000 kurdia ja Hesari kirjoittaa ikävästi maahanmuuttokriittisistä?

Varsin hyvä syy maanpuolustusinnon hupenemiseen on Suomen idioottimainen puolustuspolitiikka ja armeijan puutteellinen kalusto. Ei hevosmiehiä kannata lähettää sapelit kädessä tankkeja vastaan. Puola kokeili sitä viime maailmansodassa, mutta ei siitä tullut muuta kuin rumaa jälkeä, kun urheat typerykset jauhautuivat hevosineen saksalaisten telaketjujen alle.

Itse asiassa teimme tuota onneksi niin hitaasti, että meillä on vielä jäljellä hyvä perusta (toisin kuin Ruotsilla, jolta lähes kaikki män maavoimien suhteen). Missään realistisessa skenaariossa emme olisi jossain Talvisodan tilanteessa eristettynä ja Venäjän pääkohteena vaan tarvitsemme riittävän uskottavaa puolustusta ehkäistäksemme voimakkaampaa hybridi-painostusta ja pystyäksemme turvaamaan koskemattomuudemme mahdollisessa Itämeren alueen kriisissä (mikä ei sekään tuskin tulisi olemaan avointa sotaa lännen ja Venäjän välillä). Meidän "kansanpuolustuksemme" on itse asiassa länsieurooppalaisessa mittakaavassa melkoisenkin ekstensiivinen ja nyt ilmeisesti määrärahojen karsimisen aika on ohi eli tilanne lähtee hitaasti parantumaan.

Parturi Perjantai 13

Lisään pökköä pesään ja sanon että paljon siellä skutsissa voi tehä käkkiessä parin lippaan,rk,ja kenties yhen käsikranaatin kanssa jos sieltä nyt sitten sattuu täysmittainen invaasio tulemaan? Kysymyksessä lähinnä symboolinen teko,en lähe.
Latin fascist.

Parturi Perjantai 13

Jos demokraattinen maa ei panosta puolustukseen ja sortuu feminiinisyyteen y.m akkamaisuuteen niin sietääkin tulla vallatuksi.
Latin fascist.

Ernst

Quote from: Parturi Perjantai 13 on 05.05.2015, 21:19:56
Lisään pökköä pesään ja sanon että paljon siellä skutsissa voi tehä käkkiessä parin lippaan,rk,ja kenties yhen käsikranaatin kanssa jos sieltä nyt sitten sattuu täysmittainen invaasio tulemaan? Kysymyksessä lähinnä symboolinen teko,en lähe.

Pakolaiseksiko lähdet, kun noin kovin vainotaan? Että vallan kaksi lipasta, kiväärin ja kranaatin joutuisit kantamaan! Ja vaatteetkin vielä.

Parturi Perjantai 13

Meinaan vaan että jos ois voimaa takana suomalaisellakin niin ilomielin,mutta itsesurmaan en lähe. Ei sinne kuolemaan viiti mennä vaan tappelemaan.
Latin fascist.

MustaLeski

Quote from: Parturi Perjantai 13 on 05.05.2015, 21:23:23
Jos demokraattinen maa ei panosta puolustukseen ja sortuu feminiinisyyteen y.m akkamaisuuteen niin sietääkin tulla vallatuksi.

Tällä hetkellä sinä olet enemmän akkamainen mitä minä NAISENA voisin koskaan olla.

Tämä ketju on erittäin valaiseva. Materiaali, joka olisi valmis puolustamaan maataan (omaisuuttaan, perhettään) on minimaalinen. Syljettävän minimaalinen.

Itse mieluummin kuolisin tykinruokana kuin olisin antautuva, valittava *sensuroitu*.

Ernst

Quote from: Parturi Perjantai 13 on 05.05.2015, 21:30:14
Meinaan vaan että jos ois voimaa takana suomalaisellakin niin ilomielin,mutta itsesurmaan en lähe. Ei sinne kuolemaan viiti mennä vaan tappelemaan.

Takuuko sinulle pitäisi antaa? Ei siellä kaikki kuole, vaikka nössöjä se pelottaa. Vain siinä 15% kuolee isommissa taisteluissa. Kyllä sinut haetaan mukaan, vaikka et itse viitsisisi lähteä.

Griffinvaari

Kiinnostavaa keskustelua tällä kansallismielisellä foorumilla. Osalla on kovasti ehdollinen ja jopa kielteinen suhtautuminen Suomen puolustamiseen asevoimin. Ilmeisesti sen takia, että täällä on n. 15 000 somalia ja 10 000 kurdia ja Hesari kirjoittaa ikävästi maahanmuuttokriittisistä? Tai koska Eurabia tulee ja tappaa (joskus, ehkä) niin minä en nyt kyllä puolusta tätä maata vaan pidätän hengitystäni ja siniseksi muutun. Joo.

edit: väri vaihdettu

jep olen kiinnittänyt huomiotani tähän todella huolestuttavaan ilmiöön muissa yhteyksissä ennenkin, miten näitä nilviäisiä parveilee juuri tällä foorumilla, josta niiden pitäisi puuttua kokonaan.
Ei sillä reservin koolla tai armeijan mies vahvuudella ole mitään merkitystä tuollaisilla moraaleilla.

Vörå

Niin, tosiaan jos miettii käytännön tilannetta niin reservistä ei itse asiassa voi erota. Jos olisimme sotatilassa tai sen partaalla niin sitä itse kukin voi huomata, että valinnanvara onkin vähän kapeampi kuin mitä ehkä on saattanut ajatella... Notta kannattaisi osata livistää tarpeeksi ajoissa. Varmasti tulee olemaan mahdollisuus aseettomaan palvelukseen, mutta palveluksesta itsestään ei välttämättä sitten valtiovalta tingikään. Sellainen haudanvakava kriisitilanne poikkeaa niin radikaalisti vuosikymmenten rauhanajastamme, ettei oikein helpolla pysty kuvittelemaankaan, että miten sodan uhkaama tai sodassa oleva yhteiskunta toimii. Mutta se siis toimii aika tavalla eri lailla kuin rauhanaikana. Notta ehkä pitäisi olla joku kestovaraus sinne Malagan tai Lissabonin lennolle.

ArtturiE

Quote from: Vöyri on 05.05.2015, 21:48:42
Notta ehkä pitäisi olla joku kestovaraus sinne Malagan tai Lissabonin lennolle.

Ei sinne päin kannata lähteä, murjaania lappaa sinne rannat mustanaan.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

ArtturiE

Quote from: Hohtava Mamma on 05.05.2015, 22:13:15

"Maanpuolustusvelvollisuus on Suomen perustuslain 127. pykälässä määritelty velvollisuus, jonka mukaan jokaisella kansalaisella on velvollisuus osallistua isänmaan puolustukseen tai avustaa sitä lain tarkemmin määräämällä tavalla.[1] Vaikka asevelvollisuus koskee vain miehiä, maanpuolustusvelvollisuus koskee molempia sukupuolia, ja vaikka siviilipalvelus tarjoaa miehelle mahdollisuuden saada vapautus asevelvollisuudesta, se ei vapauta maanpuolustusvelvollisuudesta."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanpuolustusvelvollisuus

Tuollainen tieto velvollisuudesta saattaisi hillitä maahantunkeutujia, siis näitä siirtolaisia, tulemasta Suomeen.
Lisäksi kriisitilanteessa Suomi ei olisi turvallinen maa pakolaisille, joten ne voitaisiin laivata pikimmiten pois.  Jotain hyvää sodassakin.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Tykkimies Pönni

QuoteValitettavasti asevelvollisuus (tai maanpuolustusvelvollisuus) ei ole mikään mielipideasia. Etsäviitsisitsä?

Näinhän se on. Ei siitä livistämään pääse, mutta luulen että koneisto tulee tökkimään aika pahasti, ennenkuin vuosikymmeniä kulttuurimarxismissa marinoidut lampaat oppivat tavoille. Suuri osa kantahenkilökunnastakin on jo melko pihalla kovan tilanteen käytännön käytännöistä. Pykälät varmaan osataan mutta "street wisdom" on hakusessa.

Pari vuotta sitten kertausharjoituksissa meillä oli kuviteltu tilanne. Liikekannallepano oli päällä ja Haminan varuskunnassa oli juuri palvelukseen astuneita sotilaita. Varuskunnan johdolle ilmoitettiin että idästä tulevan vihollisen epäillään kalastelevan tietoja sotilaiden puheluista ja kännyköistä itsestään. Samaan aikaan useat sotilaat raportoivat kännykkäliikenteen tökkivän pahasti ja puhelimen hakeutuvan koko ajan venäläisen operaattorin linjoille. Mitä teet?

Vastasin että kerätään kaikilta puhelimet, laitetaan ne 200 litran tynnyriin, kaadetaan löpöä päälle ja tulta perään. Problem solved.

Harjoituksen johtaja ei ostanut ideaani vaan kysyi, olisiko meillä oikeutta ottaa sotilailta puhelimet pois?

Siis olisiko oikeutta ottaa puhelimet pois, kun vanja kalastelee tietoa ja tilanne on jo niin pitkällä että kohta alkaa murkulaa ropisemaan niskaan? Kertoo miten pihalla on fantsujen olosuhteiden kasvatit.

Blanc73

Homman oma käpykaarti täällä täyttää jo kumiveneita valmiiksi matkalle kohti Ruotsin kalifaattia? Yllätys tämä luuserointi tässä ketjussa muutamaa kirjoittajaa lukuunottamatta. Jos kahina alkaa niin mukana ollaan, ei tehdä hommaa ryssälle liian helpoksi.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Finanz Schwein

Quote from: Mika on 05.05.2015, 21:05:01
Puola kokeili sitä viime maailmansodassa, mutta ei siitä tullut muuta kuin rumaa jälkeä, kun urheat typerykset jauhautuivat hevosineen saksalaisten telaketjujen alle.
Tämä on myytti.

Quote from: MustaLeski on 05.05.2015, 21:33:20
Itse mieluummin kuolisin tykinruokana kuin olisin antautuva, valittava *sensuroitu*.
Minulle jää paha maku suuhun aborttia kovaäänisesti vastustavista miehistä tai osakesuosituksia antavista, jotka eivät kuitenkaan omista kyseistä osaketta. Niin tästäkin, ellet ole suorittanut vapaaehtoista asepalvelusta.

Pätee myös itseeni, tällaisena puolivammaisena C-miehenä minulla ei ole nähdäkseni oikeutta olla kovin sotaintoinen tai uhrimieltä vaativa, kun oma riski vammautua tai kuolla (mahd. konfliktissa) on kuitenkin selvästi alentunut.

dothefake

Korteni kekoon kantaisin, painaisin tulkaa hakemaan appseja Iphoneihinne-lentolehtisiä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Saturoitunut

Quote from: Finanz Schwein on 05.05.2015, 22:48:38
Quote from: MustaLeski on 05.05.2015, 21:33:20
Minulle jää paha maku suuhun aborttia kovaäänisesti vastustavista miehistä tai osakesuosituksia antavista, jotka eivät kuitenkaan omista kyseistä osaketta. Niin tästäkin, ellet ole suorittanut vapaaehtoista asepalvelusta.

Jep. Toivottavasti nämä kansakunnan etua hanakasti ajavat naiset ovat kukin pyöräyttäneet vähintään viisi lasta per nuppi. Yhtään vähempi olisi suorastaan epäisänmaallista!

2nd_generation_refugee

Miten yli-ikäinen Suomen puolustaja voi ilmoittautua käpykaartilaisten sijalle reserviin Suomea puolustamaan?
Joku nokkela nettinörkki tekee sivuston? Kiitos, meikä 68v, ja heti valmis.
"Suomalaisuus on hyvä kulttuuri suomalaisille"
Ei evakko vaan Karjalan pakolainen, vrt. Palestiinian pakolainen.