News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hyvältä ystävältä

Started by B52, 25.04.2015, 01:56:44

Previous topic - Next topic

B52

"Vituttaa katsoa kun menee äänestämään ja kaksi piiriä jakaa saman tilan. Saatanan mustat kummitukset (jos osaavat täyttää lipun)  äänestelevät siellä ja valitsevat kaiken maailman toteemiehdokkaita. Kyllä pitäisi äänestäminen kieltää jokaiselta nettosaajalta, noin alkuun."

"Jos ihmisen asiat ovat päin vittua, koska ei ole osannut niitä itse hoitaa, niin  miksi helvetissä tulisi olla oikeus päättää yhteisistäkin asioista?"

Mites teidän ystäviltä?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Ari-Lee

Ainoita, viimeisiä, muttei ensimmäisiä, äskoopeen kommu-nisteja tässä kaupunkissa, oli ehdokkaana vaaleissa, on ollut tai olen pitänyt ystävänä - ainakin johonkin asti. Rapajuoppo, moniongelmainen, työnhylkijä jne. Sai silti kymmeniä ääniä äskoopeen ehdokkaana. En minä ole mikään ketään tuomitsemaan.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

B52

^Otan osaa.

Siis Punavuoresta, punkun kera.

Tykkimies Pönni

Kukaan tuttu ei ole oppinut viidessä vuodessa yhtään mitään. Mistään.

Tiedän toki olevani poikkeustapaus tuttujen suhteen. Ehkä.

Ari-Lee

Quote from: B52 on 25.04.2015, 02:07:17
^Otan osaa.

Siis Punavuoresta, punkun kera.

Älä ota. Minäkään en ota tuollaisiin. Jos panee kaiken lekkeriksi ja elämä on pelkkä vitsi niin antaa olla. Ko. äijällä on vieläpä valtakunnan virallinen ennätys veren alkoholipitoisuudessa. Sekään ei ole hauska. Vai onko muka hassua kun ukko liki kuolee myrkytykseen? Kysykää vielä paljonko se oli - en muista, mutta norsu ois kuollu siihen määrään.

Sama äijä lukenut ja muistaa kommunismin kuolonuhrit melko tarkasti.

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

Oiva Armas

Quote from: B52 on 25.04.2015, 01:56:44
"Vituttaa katsoa kun menee äänestämään ja kaksi piiriä jakaa saman tilan. Saatanan mustat kummitukset (jos osaavat täyttää lipun)  äänestelevät siellä ja valitsevat kaiken maailman toteemiehdokkaita. Kyllä pitäisi äänestäminen kieltää jokaiselta nettosaajalta, noin alkuun."

"Jos ihmisen asiat ovat päin vittua, koska ei ole osannut niitä itse hoitaa, niin  miksi helvetissä tulisi olla oikeus päättää yhteisistäkin asioista?"
lkkasub

Mites teidän ystäviltä?
Kerran palkkasin ja luotin ählämiin, sikäläisen laivastin upseriin.

B52

Otetaan uusiksi tämä, minun mielestä loistava toteamus:

Ari-Lee

Quote from: B52 on 25.04.2015, 02:19:24
Otetaan uusiksi tämä, minun mielestä loistava toteamus:

Otetaan taas. Cheers for queers!

Puhuvapää P Lipponen oli eräs sellainen velkahelvetti. Häänsäkin järjesti velkarahalla.